رئیس خانه مطبوعات قزوین انتخاب شد

در نخستین جلسه هیئت‌مدیره جدید خانه مطبوعات استان قزوین سیدمصطفی جعفری مدیرمسئول پایگاه خبری تیتر قزوین با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس خانه مطبوعات استان قزوین به مدت ۳ سال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نخستین جلسه هیئت‌مدیره جدید خانه مطبوعات استان قزوین عصر امروز -دوشنبه یازدهم دی‌- با حضور مسعود میرزاپور معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

در این جلسه اخذ آرا برای انتخاب رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه خانه مطبوعات قزوین برگزار شد که در نهایت سیدمصطفی جعفری مدیرمسئول پایگاه خبری تیتر قزوین با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس خانه مطبوعات استان قزوین در طول ۳ سال آتی انتخاب شد.

همچنین حسن رجبی مسئول دفتر نمایندگی روزنامه کیهان در قزوین هم ۷ رأی هیئت‌مدیره را به دست آورد و عنوان نایب‌رئیس خانه مطبوعات را از آن خود کرد. عاطفه مشایخ‌موینی و سیده‌محبوبه امیداور سیاهکل‌محله هر دو از هفته‌نامه مینودر هم با کسب آرای لازم به ترتیب به عناوین مسئول مالی و منشی خانه مطبوعات جدید استان قزوین شدند.

به گزارش ایمنا، انتخابات پنجمین دوره خانه مطبوعات استان قزوین با مشارکت ۸۸ درصدی اعضای اصلی خانه مطبوعات در ۲۸ آذرماه امسال به صورت برخط برگزار شد و در نهایت ۷ عضو جدید هیئت‌مدیره خانه مطبوعات با کسب آرای لازم مدیریت این نهاد مطبوعاتی مردم‌پایه را به دست گرفتند.

گفتنی است ششم دی‌ماه جاری معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صحت انتخابات خانه مطبوعات استان قزوین را مورد تأیید قرار داده بود.

کد خبر 716571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.