مکتب شهید سلیمانی مانع آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه گفت:حاج قاسم سلیمانی یک الگوی جهانی است و راهش ادامه دارد و تا زمانی که این روحیه و منش در بین جوانان باشد به هیچ وجه نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب پذیر نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی، سردار علی بلالی ظهر دوشنبه _یازدهم دی_ در آئین گرامیداشت ۹ دی ماه و ایام شهادت سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی، اظهارکرد: دشمنان برای ضربه زدن به نظام از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند و قطعاً راه به جایی نخواهند برد.

وی افزود: سردار سلیمانی به عنوان یک قهرمان ملی و الگویی برای همه جوانان مطرح است و تقویت روحیه و مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی در این استان کماکان جاری است.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه سردار سلیمانی سیستم‌ها و نظام‌های دفاعی و تهاجمی ویژه‌ای را طراحی و تثبیت کرد گفت: ترور و شهادت سردار سلیمانی، نقطه عطفی در مبارزه جبهه مقاومت با آمریکا و استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: شهادت حاج قاسم این ذهنیت را برای آمریکایی‌ها به وجود آورد که فقدان ایشان در روند قدرت‌یابی و انسجام محور مقاومت مشکلات زیادی ایجاد می‌کند اما این ذهنیت، گمانی باطل و خیالی واهی است.

سردار بلالی ادامه داد: حاج قاسم هنوز ناشناخته است و شناخت او به تحقیق و پژوهش نیاز دارد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره اینکه حاج قاسم مکتب بود تصریح کرد: مقام معظم رهبری شهید سلیمانی برای دشمنان از حاج قاسم سلیمانی خطرناک‌تر دانستند، پس از شهادت سردار دل‌ها، هیچ خللی در انجام مأموریت‌ها و روند قدرت‌یابی جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در منطقه ایجاد نشده است.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارکرد: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، سیاست‌های کلان اراده میدانی مقاومت هیچ تغییری نکرده و تصمیمات اتخاذ شده در نظام جمهوری اسلامی مبنایی است و به فرد یا شخص خاصی وابسته نیست.

وی تاکید کرد: حاج قاسم بسیاری از موضوعات را در زمان خود تثبیت کرد و سیستم‌ها و نظام‌های دفاعی و تهاجمی ویژه‌ای را طراحی و تثبیت کرد، اقدامات او تا سال‌های متمادی می‌تواند اقتدار و امنیت منطقه را حفظ و در برابر هر قدرتی که بخواهد آن را به مخاطره بیندازد، مقاومت کند.

کد خبر 716569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.