نقشه سارق برای سرقت طلاهای ۵ میلیاردی دوست خود

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از دستگیری فردی که با تبانی سه نفر دیگر طلاهای دوست خود به ارزش پنج میلیارد ریال را سرقت کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حجت فرهادی اظهار کرد: با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف طلاجات وی به ارزش پنج میلیارد ریال، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد فرد مالباخته برای فروش طلاجات خود با یکی از دوستانش در یکی از محلات حاشیه‌ای شاهین‌شهر قرار ملاقات گذاشته است، اما با حضور در محل سه فرد ناشناس با تهدید و ضرب شتم آنها تمام پول و زیورآلات داخل خودرو را سرقت می‌کنند و با پنچر کردن خودرو از محل متواری می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: مأموران با بررسی دقیق چگونگی وقوع جرم و کشف زوایای پنهان ماجرا با استفاده از هوش و ذکاوت خود، پی به تبانی دوست مال باخته با سارقان می‌برند.

فرهادی خاطرنشان کرد: با دستگیری دوست مال باخته و اقرار وی به بزه ارتکابی، نقشه او برای سرقت طلاجات برملا شد و در ادامه با اعترافات صریح او همدستانش که سه برادر بودند شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

وی از کشف طلاجات مسروقه و تحویل آن به مال باخته خبر داد و گفت: هر چهار متهم دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 716561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.