تولید محتوای راهبردی در دانشگاه افسری مورد توجه قرار گیرد

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه برای کار علمی باید گام عملیاتی برداشته شود، گفت: تولید محتوا مهمترین محوری است که باید در دانشگاه افسری مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار علی فضلی امروز _ دوشنبه ۱۱ دی ماه _ در آئین تجلیل از برگزیدگان دانش و پژوهش سپاه در دانشگاه امام حسین (ع) اظهار کرد: از یکم اردیبهشت ۱۳۹۷ توفیق حضور در قرارگاه امام صادق (ع) را داشتم.

وی با بیان اینکه دانشگاه افسری مسئول تربیت پاسدار انقلاب اسلامی برای اداره ایران اسلامی است، افزود: مقام معظم رهبری ۱۳ سال و همه ساله در دانشگاه افسری حضور پیدا کرده و هر سال هم از یک زاویه‌ای بیانات، انتظارات و توقعاتی را مطرح می‌کردند،

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران بیان کرد: با وجود حدود دو هزار درسی که در دانشگاه تدریس می‌شد، محتوا و کتاب‌های کمی را در اختیار داشتیم و تجربه و پیشینه قبلی هم نداشتیم که چگونه باید کار را شروع کنیم لذا متوسل به قرارگاه امام صادق (ع) شدیم.

سردار فضلی ادامه داد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، برای گام برداشتن در حوزه کار عملی به قرارگاهی نیاز داشتیم تا مجموعه وزینی به این منظور پای کار بیایند چراکه با دستورالعمل و توصیه صرف اخلاقی به خروجی مطلوب دست پیدا نمی‌کنیم.

تشکیل قرارگاه امام صادق (ع) اتفاق مهمی بود

وی تصریح کرد: با تشکیل قرارگاه امام صادق (ع)، تاکنون ۱۳۴ جلد کتاب منتشر و ۲۵۴ جلد کتاب نیز تألیف شده است. کار بسیار بزرگ و بی‌نظیری انجام شده و من صمیمانه قدردانی می‌کنم زیرا یک کتاب راهبردی از زمان تألیف تا نظارت، داوری و مجموعه فرایند آن بسیار زمان‌بر است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران عنوان کرد: نکته حائز اهمیتی که باید در قرارگاه مورد توجه قرار گیرد که جای آن در کتاب قبلی ما قدری خالی بود بیان صریح قرآن، احادیث، روایات و بیان امامین انقلاب اسلامی و همچنین بیان هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت است.

سردار فضلی گفت: برای الگوسازی باید این مجموعه فرآیندها در دستور کار قرار بگیرد تا یک افسر شایسته انقلاب اسلامی تربیت شود تا بتواند به خروجی خداپسندانه منتج شود.

وی اظهار کرد: تقاضای من به همه شما توجه به محتوا است چراکه محتوا مهمترین محوری است که باید در دانشگاه مورد توجه قرار بگیرد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران افزود: باید از فرصت‌هایی که به‌دست می‌آید حداکثر استفاده را بکنیم که اکنون تا حدود زیادی این کار به خوبی هدایت و پیگیری شده و افق بسیار روشنی پیش رو است.

منبع: ایرنا

کد خبر 716556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.