شمس‌آذر با غلبه‌بر سپاهان رسما غول‌کش نیم‌فصل اول لقب گرفت

تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در یک بازی جنجالی سپاهان را شکست داد تا در نیم‌فصل اول از چهار تیم بالانشین جدول هفت امتیاز کسب کرده باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که آخرین بازی نیم‌فصل اول محسوب می‌شود، تیم‌های فوتبال شمس‌آذر قزوین و سپاهان اصفهان امروز _دوشنبه یازدهم دی_ از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت شمس‌آذر با یک گل از سد سپاهان عبور کرد.

تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین تا پیش از تقابل با سپاهان در فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر در شش بازی خانگی به میدان رفته بود که حاصل آن یک پیروزی، سه تساوی و دو شکست بوده است. شاگردان سعید دقیقی در این دیدارها هفت بار موفق به گلزنی شده و هشت گل نیز دریافت کرده و تنها یک کلین‌شیت داشتند که این آمار به چهار پیروزی، هشت گل زده و دو کلین‌شیت رسید.

تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین امروز در حالی از طلایی‌پوشان اصفهان پذیرایی کرد که در هفته‌های اخیر لقمه‌ای گلوگیر برای تیم‌های مدعی بوده و به قول معروف غول‌کشی کرده بود. شاگردان سعید دقیقی که هفته گذشته علی‌رغم شایستگی مقابل پرسپولیس بازنده سربلند بودند و قرمزپوشان پایتخت را به زحمت انداختند، به‌نوعی نشان دادند که فوتبال را در مستطیل‌سبز به خوبی بازی می‌کنند.

شمس‌آذر قزوین پیش از بازی با پرسپولیس با تساوی مقابل صنعت‌نفت آبادان به رکورد هشت بازی متوالی نباختن در لیگ برتر رسیده بود و در برابر سپاهان دوباره روند درخشان را پیش گرفت. سعید دقیقی تیمی را ساخته که توانایی متوقف کردن هر مدعی قدرتمندی را در فصل جاری دارد، شمس‌آذر که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، باوجود اینکه با سه امتیاز منفی لیگ را شروع کرد، توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای را به ثبت برساند و خود را در جدول بالا بکشد.

شمس‌آذری‌ها پیش از باخت به پرسپولیس از هشت بازی گذشته خود، چهار پیروزی مقابل تراکتور تبریز، نساجی مازندران، فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی کسب کردند و در بازی‌های خود مقابل استقلال تهران، پیکان تهران، گل‌گهر سیرجان و صنعت‌نفت آبادان به تساوی رضایت دادند.

شاگردان سعید دقیقی با تک‌گل رحمان جعفری مقابل سپاهان در روزی که حواشی عجیب داوری کم هم نبود صاحب یک پیروزی بزرگ شد و نشان داد لقب غول‌کش برازنده آن‌هاست. باوجود اینکه سپاهان در واپسین دقایق بازی گل زد اما کمک‌داور به‌زعم کارشناسان به‌اشتباه آن را مردود اعلام کرد اما نمایش درخشانی از خود ارائه کرد.

بدین ترتیب شمس‌آذر پس از متوقف کردن استقلال و گل‌گهر و غلبه‌بر تراکتور، سپاهان را نیز از پیش‌رو برداشت تا یقه سه تیم از چهار تیم بالانشین جدول را گرفته باشد و در ۹ بازی اخیر خود هم فقط یک باخت متحمل شده است. پایان نیم‌فصل برای شمس‌آذری‌ها به بهترین شکل ممکن رقم خورد و آن‌ها می‌توانند در نیم‌فصل دوم هم برای حریفان بزرگ خط‌ونشان بکشند.

کسب ۱۷ امتیاز از ۱۴ مسابقه گذشته برای تیمی که اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند اتفاقی فوق‌العاده محسوب می‌شود. شمس‌آذر از مجموع بازی‌های خود تنها چهار بار طعم شکست را چشیده تا شرایط خوبی در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر داشته باشند.

کد خبر 716546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.