جمع‌آوری پل حافظ در گرو حل مشکل ترافیکی است

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به جمع‌آوری پل حافظ، گفت: مدیریت شهری راهکاری ارائه دهد که جمع‌آوری این پل منجر به مشکلات ترافیکی بیشتر برای شهروندان نشود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ احسان مؤمنی در مورد نظر پلیس راهور مبنی بر جمع‌آوری پل حافظ که مدیریت شهری آن را ناایمن می‌داند، اظهار کرد: قرار است جلسه‌ای با مدیران شهری برای برچیدن پل حافظ داشته باشیم تا زمان و مکان این کار مشخص شود البته به شرطی که مسیری جایگزین برای تردد خودروها تعیین کنند تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی افزود: باید تمهیدات ترافیکی برای این امر اتخاد شود که مردم را با مشکل روبرو نکند، آن وقت می‌توان برای جمع‌آوری پل اقدام کرد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: واقعیت این است که اگر اکنون پل را جمع‌آوری کنیم شاید تقاطع به تنهایی پاسخگوی معضل ترافیک نباشد و اینکه بعد باید چه اقدامی کرد بنابراین باید ابتدا راهکار ارائه و موضوع بررسی شود به عنوان مثال زیرگذری در این مسیر (جایگزین پل) احداث شود.

سرهنگ مؤمنی با اشاره به موافقت پلیس در جمع‌آوری پل حافظ، ادامه داد: نظر ما این است که اگر قرار است پل را جمع‌آوری کنیم باید زیرگذر یا مسیری جایگزین برای مدیریت ترافیک در محل آن ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری اعتقاد دارد پل حافظ ناایمن است، ما هم می‌پذیریم اما حرف پلیس این است که جایگزین پُل چیست. طرح جدید را مدیریت شهری مشخص کند تا ببینیم چه کاری را می‌خواهند انجام دهند؛ از یاد نبریم تقاطع حافظ با انقلاب به‌رغم بودن پل پاسخگوی بار ترافیک محل نیست؛ بنابراین ابتدا باید تکلیف طرح جایگزین مشخص شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: منتظر ابلاغ زمان جلسه مشترک با مدیریت شهری هستیم که همان شورای ترافیک تهران خواهد بود که رئیس پلیس راهور پایتخت شخصاً در این جلسه حضور پیدا می‌کند.

سرهنگ مؤمنی اضافه کرد: مدیریت شهری ابتدا مسیر و محور جایگزین یا زیرگذری برای پل حافظ مشخص کند یا طرحی ارائه دهد، سپس اقدام به جمع‌آوری این پل کند.

کد خبر 716503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.