نسل امروز و فردا باید با نگاه شهدا آشنا شوند

فرمانده سپاه سلمان گفت: پدران و مادران شهدا رسالت خود را در تربیت فرزندان خود به‌خوبی انجام دادند و امروز باید نسل امروز و فردا را با نگاه شهدا آشنا کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی امروز _دوشنبه یازدهم دی_ در همایش تجلیل از مقام زن و مادر که در سالن همایش‌های شورای شهر زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: مقام شهید بسیار ارزشمند بوده و در تمام مکاتب جایگاه ویژه و پرارزشی برای آن تصور شده است.

وی افزود: مسئله مهم در این مورد این است که اگر مادران شهدا نبودند شهیدان رشد و پرورش پیدا نمی‌کردند. مادران شهدا حقی بزرگ را به گردن ما دارند و همه وظیفه داریم تا آخرین توان خود به آن‌ها خدمت کنیم.

فرمانده سپاه سلمان خاطرنشان کرد: امروز رسالت بزرگی که بر شانه همه ما گذاشته شده این است که فرهنگ مهم و ارزشمند شهادت را برای نسل‌های آینده انتشار دهیم و اگر به این مهم اهتمام نداشته باشیم باید به نسل‌های بعدی پاسخگو باشیم.

سردار شفاهی اضافه کرد: پدران و مادران شهدا رسالت خود را در تربیت فرزندان خود به‌خوبی انجام دادند و ما امروز باید نسل امروز و فردا را با نگاه شهدا آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت امروز ما با کشورهای دیگر متفاوت است و دشمنان اسلام و کشور با تمام توان در مقابل جمهوری اسلامی صف‌آرایی کردند، گفت: آن‌ها بنا دارند تا گذشته پرافتخار ما را در چشم نسل جدید و آینده آن‌طور که می‌خواهند جلوه دهند.

فرمانده سپاه سلمان افزود: مادران و پدران شهدا همچنان در این مسیر نقش‌آفرین بوده‌اند و جامعه امروز ما به‌شدت به نقش‌آفرینی مادران و پدران شهدا، همچنین پهلوانان نیاز دارد و آن‌ها باید میدان‌دار و نقش‌آفرین در جامعه باشند.

سردار شفائی تاکید کرد: سبک زندگی مردمان ما در معرض توجه جدی دشمنان است و آن‌ها به دنبال این هستند تا بتوانند بر سبک زندگی مردم تأثیر بگذارند و همین فرهنگ عظیم را از جامعه ما بزدایند.

کد خبر 716467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.