به گلف اصفهان نگاه ویژه‌ای داریم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون گلف ایران گفت: به گلف اصفهان نگاه ویژه‌ای داریم و امیدواریم در سال آینده مسابقات قهرمانی کشور را در این شهر برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، جواد محمدی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان اصفهان ضمن تبریک به سعید مظاهری اظهار کرد: از افرادی که برای توسعه این رشته ورزشی در ادوار گذشته زحمت کشیدند، تشکر می‌کنیم؛ همه جامعه گلف استان باید کمک کنند تا اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی افزود: همکاری و مشارکت همه اعضای مجمع با یکدیگر لازمه موفقیت این رشته در استان است و برای دستیابی به موفقیت، تعامل هیئت با سایر نهادها باید افزایش پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان گفت: امیدوارم با هم‌افزایی که انجام می‌شود، آینده خوبی را برای این رشته ورزشی در استان شاهد باشیم و ما هم در چارچوب قانون از هیئت گلف استان اصفهان حمایت خواهیم کرد.

سعید مظاهری، رئیس جدید هیئت گلف استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: برای توسعه این ورزش باید زمین‌های گلف در مناطق مختلف شهر احداث کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

احمدرضا دلیران فیروز، عضو هیئت رئیسه فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران نیز اظهار کرد: از جواد محمدی به عنوان یک مدیرکل متخصص و جهادی تشکر می‌کنم، وی در وزارت ورزش و جوانان یک برند محسوب می‌شود. اداره کل ورزش و جوانان استان طی یک سال گذشته بار هیئت گلف را به دوش کشید.

وی با بیان اینکه هیئت گلف اصفهان یکی از فعال‌ترین هیئت‌ها در سراسر کشور است، افزود: حضور اصفهان در لیگ برتر گلف همیشه پررنگ بوده است و این موضوع در لیگ‌های مردان، زنان و رده‌های سنی مختلف نشان داده شده است. اصفهان جزو چهار استان کشور است که زمین گلف دارد که امکان میزبانی از مسابقات مختلف را دارد.

دلیران‌فیروز تصریح کرد: اصفهان یک سایت استاندارد با ۱۸ میدان برای مینی‌گلف دارد که یکی از بهترین‌ها در کشور است و قابلیت میزبانی بین‌المللی را نیز دارد، همچنین سرمربی تیم ملی گلف بانوان، یک اصفهانی است.

وی افزود: در دیداری که با شهردار اصفهان داشتیم، پیشنهاد احداث یک زمین ۳۶ میدان مینی‌گلف در جنوب اصفهان مطرح شد. در چالوس چنین زمینی به عنوان نخستین پارک تخصصی مینی‌گلف ایران احداث شد و شاهد تأسیس اولین سایت استاندارد فلت بودیم که مطابق با الزامات فدراسیون جهانی بود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون گلف با اشاره به بازدید از مرکز خیریه‌ای در اصفهان گفت: فعالیت اجتماعی هیئت بسیار مهم است. از معدود فدراسیون‌هایی هستیم که تیم هنرمندان بسیار فعال و در برنامه‌های بین‌المللی زیادی شرکت کرده است. برای کودکان سندروم داون برنامه‌های مختلف داشتیم، حضور در مناسبت‌های ملی ما از جمله مسائل مهم است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به کرسی‌های بین‌المللی ایران در این رشته خاطرنشان کرد: کرسی نایب‌رئیسی آسیا در کنار یک کرسی آسیایی دیگر و چهار کرسی جهانی نشان می‌دهد، پتانسیل بالایی در این زمینه وجود دارد.

دلیران‌فیروز گفت: از مظاهری به عنوان رئیس هیئت گلف اصفهان می‌خواهم جدا از حمایت مالی به صورت مستمر پیگیر موضوعات باشد. به اصفهان نگاه ویژه‌ای داریم و امیدواریم در سال آینده مسابقات قهرمانی کشور را در این شهر برگزار کنیم.
کد خبر 716461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.