نشست مشترک هیئت دولت با استانداران در وزارت کشور

نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور به ریاست رئیس‌جمهور، در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور صبح امروز _دوشنبه یازدهم دی_ به ریاست آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور آغاز شد.

در این نشست مشترک علاوه بر استانداران سراسر کشور، معاونان رئیس‌جمهور و معاونان وزارت کشور و سازمان‌های تابعه حضور دارند.

این نشست در حالی امروز برگزار می‌شود که رئیس‌جمهور در نشست تیر سال جاری اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور ضمن تاکید بر تقویت ارتباط استانداران با مردم، توجه و برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در استان‌ها را بااهمیت دانسته بود.

آیت‌الله رئیسی در آن نشست تصریح کرد: در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های کلان، نظر استانداران به عنوان مدیران در میدان، باید لحاظ شود تا کارها بهتر پیش رود.

رئیس‌جمهور خطاب به استانداران در نشست تیر گفت: ما در این دولت نباید از کنار مسائل راحت عبور کنیم، برای مشکلات باید راه‌حل پیدا کنیم. عقب‌ماندگی‌هایی که به هر دلیل وجود داشته است باید جبران شود و به موقعیتی که شایسته نظام و مردم است باید برسیم.

آیت‌الله رئیسی با تاکید بر موضوع مبارزه با فساد تصریح کرد: کوچک‌ترین ناکارآمدی و فساد نباید در این دولت تحمل شود و این موضوع به نگاه حساس استانداران و مدیران در این دولت بستگی دارد.

کد خبر 716428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.