موافقت شورای شهر زنجان با سرویس‌دهی به ۳ نقطه خارج از محدوده شهر

رئیس کمیسیون ترافیک و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شورای شهر با سرویس‌دهی به سه نقطه خارج از محدوده شهر زنجان موافقت کرد.

سعید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا زنجان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری بحث حمل‌ونقل درون شهری و تهیه به میزان مایحتاج مردم در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰ دستگاه مینی‌بوس از مجموع ۳۶ دستگاه، ۲۳ دستگاه ون از مجموع ۲۵ دستگاه و ۱۸ دستگاه از مجموع ۴۱ دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه شده است، افزود: با افزوده شدن باقیمانده خودروهای حمل‌ونقل عمومی به همراه اجرای طرح ترافیکی جدید، سیستم حمل‌ونقل در حد نرمال قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون ترافیک و حمل‌ونقل شورای شهر زنجان با اشاره به آغاز روند اجرایی طرح هوشمندسازی فعالیت حمل‌ونقل عمومی، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ضمن کنترل فعالیت اتوبوس، زمان‌بندی نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و در کنار آن کیف پول نیز در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت که در مرحله بارگذاری سامانه ستاد قرار دارد.

نجفی با اشاره به استقبال مردم از ناوگان اضافه شده به مناطق و شهرک‌های اقماری، اضافه کرد: تردد ناوگان حمل‌ونقل عمومی در مسیرهای جدید به‌صورت مرتب پایش می‌شود تا بتوان از این امکانات بهترین استفاده را کرد.

وی با اشاره به اینکه بعضی شهرک‌ها و مناطق هنوز به محدوده الحاق نشده اما شهرداری به خدمت رسانی در آنجا مشغول است، تاکید کرد: در حال حاضر سرویس‌دهی اتوبوس به روستای دیزج انجام می‌شود، همچنین برای سرویس‌دهی به دو اسب، پایین کوه و گاوازنگ نیز موافقت شده است، اما در صورت تأمین نیاز شهر این اتفاق رخ خواهد داد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شناسایی مشکلات ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس داخل شهر در گرو اجرای طرح ترافیکی مصوب دارد، گفت: با عملیاتی‌شدن طرح می‌توان مشکلات را احصای و نسبت به حل آن اقدامات لازم را انجام داد.

کد خبر 716399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.