سقف بازپرداخت وام نهضت ملی مسکن ۵ میلیون تومان اعلام شد

رئیس هیئت‌عامل صندوق ملی مسکن از تسهیل‌گری برای بازپرداخت وام نهضت ملی مسکن در دو سال ابتدای آن خبر داد و گفت: به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و با ابلاغ بانک مرکزی شرایطی فراهم شده است تا بازپرداخت وام نهضت ملی با سود ۱۸ درصد در دو سال ابتدای آن از ماهانه پنج میلیون تومان بیشتر نشود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «محمدرضا مهدیار اسماعیلی» از تسهیل‌گری وزارت راه و شهرسازی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در بازپرداخت تسهیلات در دو سال ابتدای آن خبر داد.

وی گفت: به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و با ابلاغ بانک مرکزی شرایطی فراهم شده است تا بازپرداخت وام نهضت ملی با سود ۱۸ درصد در دو سال ابتدای آن از ماهانه پنج میلیون تومان بیشتر نشود. بنابراین در سال‌های بعدی رقم بازپرداخت به شکل پلکانی افزایش می‌یابد.

رئیس هیئت‌عامل صندوق ملی مسکن توضیح‌داد: این فرآیند این امکان را در اختیار برخورداران از وام نهضت ملی مسکن فراهم می‌کند تا در ابتدای پروژه که به دلیل آورده، توان مالی متقاضیان محدود و پرداخت اقساط دشوار است، بتوانند در بازه دو ساله از تنفس اقساط کنترل شده استفاده کنند و منابع و توان مالی خود را برای بازپرداخت اقساط در سال‌های بعدی افزایش دهند.

اسماعیلی تصریح کرد: بازپرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود و این الگو برای بازپرداخت ثابت است.

کد خبر 716365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.