انهدام ۲ کارگاه تولید شیشه در کرمانشاه/ ۴۶۰۰ خرده‌فروش دستگیر شدند

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف بیش از ۲۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان و دستگیری ۴۶۰۰ خرده‌فروش در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری _یکشنبه، دهم دی_ در جمع خبرنگاران کشفیات مواد مخدر امسال استان را ۲.۷ تن اعلام و اظهار کرد: این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته حدود پنج درصد کاهش داشته است.

وی افزود: عمده این مواد تریاک است و مواد مخدر گُل و گراس در رتبه‌های بعدی قرار دارد.

سرپرست دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در ادامه از انهدام ۴۶ باند مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: امسال همچنین دو کارگاه تولید شیشه هم شناسایی و منهدم شده است.

گل‌آوری از دستگیری ۴۶۷۰ خرده فروش و توزیع‌کننده مواد مخدر در ۹ ماه امسال خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت بیش از ۳۲۰۰ معتاد متجاهر در سطح استان دستگیر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد معتاد متجاهر طی چهار مرحله جمع‌آوری شده و حدود ۳۰ درصد این دستگیری‌ها تکراری است. این افراد به مراکز تبصره ماده ۱۶ و مراکز ماده ۱۵ منتقل شده‌اند.

سرپرست دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه اشاره به تلاش برای راه‌اندازی هرچه سریع‌تر مجتمع حرفه آموزشی، صیانت و اشتغال معتادان بهبودیافته، گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال ۳۰۰ تا ۴۰۰ بهبود یافته که قبلاً معتاد متجاهر بوده و مکانی برای زندگی ندارند را به این مجتمع منتقل کرده و در آنجا مشغول به کار شوند.

کد خبر 716338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.