لزوم اجرای برنامه‌های خلاقانه در جهت تبیین وضعیت فساد و تبعیض در پیش از انقلاب اسلامی

استاندار خراسان شمالی با اشاره به هجمه رسانه‌ای دشمن علیه کشور، گفت: با اجرای برنامه‌های خلاقانه باید فساد و تبعیض موجود در پیش از انقلاب را برای جوانان بازگو کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد رضا حسین‌نژاد امروز _یکشنبه دهم دی_ در ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: در کنار ایجاد فضای نشاط اجتماعی در ایام الله دهه فجر، تبیین لازم برای جوانان و نوجوانان در مسیر نکوداشت و اهمیت این جایگاه صورت بگیرد.

وی افزود: عدم تبیین اهمیت ایام الله دهه فجر باعث می‌شود دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌های معاند مانور دهند.

استاندار خراسان شمالی گفت: جوانان و نوجوانان باید آگاه باشند که در زمان قبل از انقلاب اسلامی پروژه‌های عمرانی در دست اشخاص خاصی بود.

حسین‌نژاد تصریح کرد: وجود تبعیض طبقاتی، فساد و انحراف در زمان قبل انقلاب برای نسل جوان باید بازگو شود تا دشمنان فشار تبلیغاتی خود را بر آن‌ها وارد نکنند.

وی نقش‌آفرینی آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه را در تبیین این موضوعات مهم دانست و افزود: برای اجرای هر کار بزرگی نباید زیاده‌روی کرد، بلکه از امکانات موجود هم می‌توان بهره گرفت، بنابراین بهره‌مندی از ظرفیت شهرستان‌ها برای برگزاری مراسم دهه فجر ضروری است.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این راه نباید موضوعی را دیکته یا گوشزد کرد، بلکه با خلاقیت و ابتکار اقدامات انجام شود که البته استفاده از ظرفیت صنایع و اصناف در تکمیل اعتبارات می‌تواند کمک‌کننده باشد.

وی با بیان اینکه نفوذ در ذهن و افکار جوانان و نوجوانان حربه دشمنان است، اظهار داشت: فرصت دهه فجر و تبیین مسیر اصلی انقلاب اسلامی موجب می‌شود تا درگیر انحراف نشویم.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: احیای میثاق‌ها منجر به جلوگیری از هر نوع انحرافی می‌شود، امیدبخشی و امیدآفرینی بستر را برای حضور حداکثری در آئین‌های دهه فجر فراهم خواهد کرد و این کار با برنامه‌ریزی دقیق رخ خواهد داد.

کد خبر 716333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.