اعلام محدودیت‌های ترافیکی در کرمان همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: از دوازدهم تا هجدهم دی، تردد هرگونه وسایل نقلیه سنگین از میدان بیرم‌آباد به سمت بلوار شهید پورجعفری و از پل سیدی به سمت بلوار آیت الله خامنه‌ای و بلوار شهید پورجعفری ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، اسماعیل خوشوقت اظهار کرد: از دوازدهم تا هجدهم دی، تردد هرگونه وسایل نقلیه سنگین از میدان بیرم‌آباد به سمت بلوار شهید پورجعفری و از پل سیدی به سمت بلوار آیت الله خامنه‌ای و بلوار شهید پورجعفری ممنوع است.

وی با بیان اینکه در روز سیزدهم دی مسیرهای ورودی گلزار بسته بوده و هیچ‌گونه ترددی به جز تیم‌های امدادی و مجوزدار نخواهیم داشت، افزود: تردد هرگونه وسایل نقلیه در خیابان شهدا از تقاطع عصای سفید (آلاشت-شهدا) به سمت گلزار ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: در بلوار شهید پورجعفری از سمت تخت دریاقلی بیگ، دوربرگردان اول و از سمت بلوار آیت الله خامنه‌ای به سمت گلزار دوربرگردان روبروی پمپ بنزین به سمت گنبد جبلیه ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوع بودن پارک وسایل نقلیه در بلوار شهید پورجعفری و مقابل پل گنبد جبلیه، بیان کرد: به منظور رفاه حال زائران، یک پارکینگ مختص اتوبوس‌ها و یک پارکینگ مختص خودروهای سواری تعبیه شده است.

خوشوقت با بیان اینکه ورودی و خروجی خودروهای سواری مجزا بوده است، خاطرنشان کرد: رانندگان پس از ورود به پارکینگ با گرفتن راهنمایی از نگهبانان و تابلوهای راهنما حتماً از مسیرهای تعیین شده خارج شوند.

کد خبر 716330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.