هشدار پلیس به رانندگان هنجارشکن / برخورد با دارندگان شیشه دودی‌های غیراستاندارد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح برخورد قانونی و قاطع با رانندگان هنجارشکن و خطرآفرین در سطح محورهای مواصلاتی برون‌شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: به تازگی بعضی از رانندگان با نصب علائم متفرقه روی خودرو و ایجاد تغییرات در سیستم و شکل ظاهری وسیله نقلیه و نصب تجهیزات ممنوعه، اقدام به انجام حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز در جاده‌ها می‌کنند که این موضوع باعث ایجاد بی‌نظمی و سلب آسایش دیگر رانندگان خواهد شد.

وی افزود: مأموران پلیس راه استان با رانندگان خودروهایی که با نصب اگزوزهای غیرمجاز باعث تولید صدای ناهنجار در جاده‌ها می‌شوند و مخل آسایش شهروندان هستند و افرادی که با نصب شیشه‌های دودی غیراستاندارد به نحوی که داخل خودرو قابل مشاهده نباشد و رانندگانی که با تغییر در شکل ظاهری و موتور خودور بر خلاف مقررات اقدام می‌کنند و باعث برهم زدن نظم ترافیکی جاده‌ها می‌شوند، برخورد قانونی خواهند کرد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند، سلامتی مسافران و کاربران ترافیکی جاده‌ها را از اولویت‌های اصلی مأموریتی خود می‌دانند و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای هنجارشکن مخل آرامش شهروندان و دیگر شهروندان باشند.

کد خبر 716300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.