دولت سیزدهم در حوزه سیاسی و اقتصادی تصمیم‌های کارسازی گرفته است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: دولت سیزدهم در حوزه سیاسی و اقتصادی تصمیم‌های کارسازی گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز _یکشنبه دهم دی_ در دیدار با سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: در دولت سیزدهم با تلاش خستگی‌ناپذیری آیت‌الله رئیسی، وزارت امور خارجه کشور نیز همپای رئیس‌جمهور تصمیم‌های کارسازی در جهت فعالیت‌های سیاسی و اقتصادی دارد.

وی افزود: در کنار این تلاش‌ها، ارتباط با کشورهای همسایه حساب شده در حال انجام است و سیاست خارجی در این دولت نقش مؤثر اقتصادی مثبت خود را نشان خواهد داد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هزاران پناه‌جو در اروپا ناپدید شدند، اما هیچ‌کسی از آن‌ها سوالی نمی‌پرسد، اروپایی‌ها در کفرشان هم نفاق دارند. امروز چهره آن‌ها برای عوام نیز آشکار شده است و هر روز در کشورشان علیه این رژیم تظاهرات برپا می‌شود.

آیت‌الله عبادی با بیان ادعای اروپا در خصوص دموکراسی و حکومت مردم بر مردم تنها سوابق و شناسنامه اروپایی‌ها را نشان می‌دهد، اضافه کرد: از ۵۰۰ سال قبل اروپای وحشی به جان مردم دنیا افتاده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا همان اروپای وحشی است که روی قبر بومیان ساخته شد، اضافه کرد: آیا نباید از راه‌اندازی جنگ‌های بین‌المللی و جنایات اروپایی‌ها سوال شود، اینکه چرا هزار پناهنده به اروپا ناپدید شدند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر جامعه بین‌الملل قانون دارد، پس چرا اجرا نمی‌شود؟ گفت: انتظار می‌رود در دولت انقلابی و مردمی و ایمانی این موارد به صورت فنی هر روز از سازمان ملل و حقوق بشر و مدعیان حقوق کودک و زن سوال شود.

آیت‌الله عبادی افزود: جهان را برای بشریت به جهنم تبدیل کردند، باید فکری شود تا بشر نجات پیدا کند، امروز افراد باشعور از جنایت‌های آمریکا و اسرائیل بیزار هستند.

کد خبر 716225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.