انتقاد از تیتر اصفهان‌ستیزانه یک روزنامه؛ رسانه‌ها به سمت تنش‌های قومیتی نروند

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان از تیتر اصفهان‌ستیزانه روزنامه هفت صبح انتقاد کرد و گفت: رسانه‌ها به سمت تنش‌های قومیتی که سبب افول اجتماعی می‌شود نروند، این ادبیات وضعیت را بدتر و سرمایه اجتماعی و نارضایتی را موجب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه دهم دی_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تیتر یک روزنامه با عنوان «سیاست‌ورزی به سبک اصفهان» اظهار کرد: به‌عنوان نماینده مردم مظلوم اصفهان که در این سال‌ها با اصفهان‌ستیزی‌های آگاهانه یا غیرآگاهانه که نتیجه آن گسست است، روبه‌رو بوده‌ام، برای این روزنامه تیتری اینگونه عنوان می‌کنم: «گسست‌آفرینی به سبک هفته صبح»

وی افزود: اصفهان متعلق به اصفهان نیست، بلکه قلب ایران و متعلق به کل کشور است، کریدور کالا و فرهنگ‌هاست و اگر تب کند حال ایران بد می‌شود. شهر اصفهان نیز جهان شهر است، نمی‌دانم کدام نویسنده و خبرنگاری به خود اجازه می‌دهد که اینگونه درباره اصفهان بنویسد؟

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسانه‌ها به سمت تنش‌های قومیتی که سبب افول اجتماعی می‌شود، نروند، این ادبیات وضعیت را بدتر و سرمایه اجتماعی و نارضایتی را موجب می‌شود.

نباتی‌نژاد ادامه داد: از خبرنگارانی که واقع‌بینانه وضعیت اصفهان را نمی‌بینند دعوت می‌کنم تا در یک تور محرومیت‌گردی در روزهای آلوده اصفهان شرکت کنند، همچنین از همه رسانه‌ها و اصفهان‌دوستان می‌خواهم نسبت به این تیتر واکنش نشان دهند.

کد خبر 716217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.