افتتاح ۴۵ پروژه در شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: ۴۵ پروژه زیرساختی و عمرانی به ارزش ۱۰,۰۰۰ میلیارد ریال بصورت هم‌زمان در روز دهه فجر در شهرک‌های صنعتی سراسر استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول سواری صبح امروز_ یکشنبه دهم دی_ در نشست خبری شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اظهار کرد: ۴۵ روز مانده به دهه فجر برنامه‌ریزی‌های انجام شده که افتتاح پروژه‌های دهه فجر را عملیاتی کنیم، در این افتتاحیه ۴۵ پروژه زیرساختی و عمرانی به ارزش ۱۰,۰۰۰ میلیارد ریال ،۱,۰۰۰ میلیارد تومان پروژه زیرساختی و همچنین ۱,۰۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی برای پروژه‌های سال آینده، برای صرفه‌جویی در در زمان، هزینه و کلیه امکانات برای افتتاح یک پروژه با حضور نمایندگان شرکت شهرک‌های ذی‌ربط در پروژه‌ها برای تأیید افتتاح پروژه و فرمانداری و دستگاه‌های ذی‌ربط به صورت همزمان افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد و پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر توسط تیم مستندساز، مستند سازی می‌شوند.

وی افزود: یک اتفاق مبارکی که به خصوص در بخش صنعت و ایجاد زیر ساخت در بخش صنعت کشور اتفاق افتاده است شهرک‌های صنعتی است که در سال گذشته هم چنین برنامه‌هایی را داشته‌ایم علت تاکید بر این اینکه افتتاح این پروژه‌ها در هفته دولت نباشد و در روز ۲۲ بهمن و دهه فجر باشد این است که شرکت شهرکت‌های صنعتی و شهرک‌های صنعتی کشور یک دست آورد بزرگ برای نظام است که بعد از انقلاب اسلامی به مردم کشور هدیه داده شده و به همین خاطر ما باید به همین موضوع تاکید داشته باشیم، و طی بررسی‌های تخصصی انجام شده در حوزه زیر ساخت برای صنعت در دنیا چنین امکانی کم رخ داده است و ازاین‌جهت زیر ساخت خوبی بعد از انقلاب برای استقرار صنعت در شهرک‌های صنعتی اتفاق افتاده است و این امر مهم باید توسط اصحاب رسانه به مردم اطلاع رسانی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان عنوان کرد: ایجاد زیر ساخت توسط دولت انجام شده اما از طرفی سرمایه‌گذاری از سوی مردم رخ داده است، و مبلغی بالغ بر ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار میلیارد تومان توسط مردم برای توسعه صنعت و اقتصاد شهرک‌ها سرمایه گذاری شده است، طبق سخنان حضرت آقا برای مردمی‌سازی صنعت اقتصاد و تا اکید ایشان قطعاً در این حوزه اجرایی شده است.

سواری ادامه داد: هر روز شاهد پیشرفت‌های در حوزه‌های مختلف کشور هستیم و از تولیدات آنان در شهرک‌های صنعتی، علمی و تحقیقاتی و پارک‌های علم و فناوری کشور توسط متولدین دهه ۷۰ و ۸۰ رخ داده است و باید در زمینه امیدواری در بحث اقتصاد به اطلاع مردم برسد و این اطلاع رسانی وظیفه حوزه رسانه است.

وی افزود: بخش خصوص تمام توان خود را در حوزه صنعت گذاشته و دستاورهای خوبی در این حوزه هم رقم زده‌اند، در سفری که سال گذشته به کشور روسیه داشته‌ایم طی مذاکراتی با مسئولین آن داشتیم عنوان کردیم در استان اصفهان به پشتوانه صنعتگران هر آنچه شما بخواهید تولید خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: ما در زنجیره تولید فولاد و صادرات آن به کشور روسیه قرار داریم و این تنها به فولاد ختم نمی‌شود بلکه در تولیداتی که زمینه زنجیره تولید فولاد و کمک می‌کند به توسعه فولاد در دنیا بوده‌ایم و پیشرفت‌هایی در دیگر مباحثی همانند دارویی و نساجی داشته باشیم.

وی در خصوص یکی از مشکلات این حوزه افزود: انتشار ناامیدی است که مردم انتقال داده می‌شود و نسل امروز با ارسال یک ناامیدی فکر می‌کنند دیگر توانایی تولید و ایستادن روی پای خود در حوزه‌های مختلف فعالیت کنند، در صورتیکه اگر توانمندی‌ها به مردم گزارش داده شود و. بدانند چه اتفاقاتی در کشور رخ داده است، مشکلات توسط خود مردم حل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرکت‌های صنعتی استان اصفهان گفت: در شهرک‌ها صنعتی بیش از ۱۷۰ هزار نفر در این حوزه مشغول به کار هستند و همچنین به طور غیر مستقیم در حوزه‌های مختلفی مانند حمل‌ونقل، بسته‌بندی، توزیع و …ایجاد اشتغال شده، این شهرک‌ها ۵۰ درصد اشتغال استاد به صورت مستقیم و غیر مستقیم را به خود اختصاص داده است.

سواری ادامه داد: ۴۵ طرح صنعتی که در شهرک‌های صنعتی در سال جاری پروانه بهره برداری آنها صادر شد افتتاح رسمی آنها را در دهه فجر با حضور مسئولین ملی و استانی خواهیم داشت.

وی افزود: پروژه‌های زیر ساختی، پروژه‌های هستند که در زمینه آبرسانی، برق و گاز رسانی به واحدهای صنعتی در بحث زیر ساخت و تلفن، فیبر نوری، تصفیه خانه فاضلاب، ایستگاه‌های آتش‌نشانی و خدماتی که در شهرک‌ها مورد نیاز صنعتگران است انجام خواهد شد.

کد خبر 716193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 0
    اصفهان یزدسمنان تمام ایران سرای من است حاکمیت ودولت محترم بایدبه مسئله ی قبیله گرایی توجه کندچون منظوراسلام خون برترونژادبرترنیست بلکه اتقولله.