جابه‌جایی ایستگاه‌های اتوبوس با هدف سهولت در تردد

مدیر منطقه دو شهرداری اراک گفت: براساس مصوبه شورای ترافیک استان مبنی بر یک طرفه شدن خیابان شهید رجایی، با هماهنگی سازمان مدیریت حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری، سرپناه و ایستگاه‌های اتوبوس ابتدای این خیابان جابه‌جا شد.

علی وفایی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به اجرای طرح جهادی بهبود و نگهداشت مرکز شهر اراک، اظهار کرد: نصب استاپر، ترمیم، پاکسازی جداول و لکه گیری کف فرش پیاده رو و آسفالت معابر فرعی منتهی به خیابان شهید رجایی در راستای اجرای طرح جهادی بهبود و نگهداشت شهر، عملیاتی شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان مبنی بر یک‌طرفه شدن خیابان شهید رجایی، با هماهنگی سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر، سرپناه و ایستگاه‌های اتوبوس واقع در ابتدای این خیابان جابه‌جا شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اراک اضافه کرد: در راستای رسیدگی به درخواست شهروندان ساکن در تقاطع کوچه فرهنگ و بن بست قنادی واقع در خیابان شهید شیرودی، ۱۵ متر طول جدول نهری در این معبر اجرا شد.

وفایی‌راد ادامه داد: همچنین پیرو رسیدگی به یکی دیگر از درخواست‌های شهروندان مبنی بر اجرای روکش آسفالت در خیابان حافظ کوی رضوی، ۲۵ تن آسفالت در پیاده رو خیابان حافظ واقع در میدان باباطاهر عملیاتی شد.

وی گفت: اجرای آسفالت تقاطع کوچه‌های مبارزان و پرچمی واقع در خیابان شهید شیرودی، ترمیم کندمان اداره برق در کوچه ایثار واقع در بلوار علم الهدی با پخش ۲۲ تن آسفالت و همچنین اجرای ۲۴ تن روکش آسفالت در بن بست معظم ۴ کوچه معظمی نیا واقع در خیابان امام خمینی (ره)، از دیگر اقدامات اخیر انجام شده در سطح منطقه دو اراک است.

کد خبر 716110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.