شمس آذر - سپاهان / سکانس پایانی نیم‌فصل جنجالی

در آخرین هفته نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال که نقش مهمی در تعیین قهرمان نیم‌فصل خواهد داشت، تیم سپاهان به میهمانی شمس آذر قزوین خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، فردا _دوشنبه یازدهم دی_ از ساعت ۱۵:۳۰ تیم‌های شمس آذر قزوین و سپاهان در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های شمس آذر و سپاهان

زمان: دوشنبه، یازدهم دی، ساعت ۱۵:۳۰

داور: حمید حاج ملک

ورزشگاه: سردار آزادگان قزوین

پخش زنده: شبکه قزوین، شبکه اصفهان، شبکه ورزش

سکانس پایانی نیم‌فصل جنجالی

تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ برتر در حالی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود که در این روزها با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. طلایی‌پوشان که بازی قبلی را در غیاب ۱۰ ستاره به گل‌گهر واگذار کردند، برای دومین هفته متوالی از حضور چند بازیکن اصلی خود محروم هستند و بدون شک با توجه به آمادگی شمس آذر روز سختی در قزوین خواهند داشت.

سپاهان با بازگشت امتیازاتش توسط کمیته استیناف به صدر جدول صعود کرد، اما محرومیت شش بازیکن اصلی این تیم با حکم کمیته انضباطی موجب شد طلایی‌پوشان در سیرجان برابر گل‌گهر شکست بخوردند تا فاصله پرسپولیسی که در بازی هم‌زمان به پیروزی رسیده بود مثل استقلال با سپاهان به دو امتیاز برسد. استقلال روز گذشته برابر پیکان به برتری دست یافت تا سپاهان برای بازگشت به صدر جدول نیاز به امتیاز از بازی در قزوین داشته باشد.

بدون شک نیم‌فصل اول فصل جاری یکی از پرحاشیه‌ترین نیم فصل‌های تاریخ برای سپاهان بود. تیم ژوزه مورایس در این چند ماه با دو حکم شوکه‌کننده توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا روبه‌رو شد و در پایان نیز حکم کمیته استیناف و ابلاغیه کمیته انضباطی و محرومیت شش بازیکن این تیم سکانس پایانی این نیم‌فصل جنجالی بود. سپاهان هرچند نیم‌فصل نخست را با امتیازی خوب و شاید با صدرنشینی به پایان برساند، اما با توجه به تعداد بازی‌های خارج از خانه‌ای که در نیم‌فصل دوم به‌خصوص با مدعیان قهرمانی دارد، کار سختی برای قهرمانی دارد و شاید مانند فصل گذشته کار برای این تیم در هفته‌های پایان سخت شود.

شمس آذر- سپاهان/ سکانس پایانی نیم فصل جنجالی

شمس آذر به دنبال خلق شگفتی در هفته پایانی

تیم تازه لیگ برتری شده شمس آذر با هدایت سعید دقیقی عملکرد خوبی در نیم‌فصل نخست داشت. شاگردان دقیقی با وجود کسر سه امتیاز از این تیم در ابتدای فصل، در پایان هفته چهاردهم با ۱۷ امتیاز در رتبه نهم قرار گرفته‌اند و دوست دارند این نیم‌فصل خوب خود را با یک نتیجه عالی برابر سپاهان به پایان برسانند.

باشگاه شمس آذر با رایگان کردن تماشای بازی برای هواداران قزوینی زمینه جوی سنگین علیه سپاهان را در روز بازی این تیم مهیا کرده است. آن‌ها امیدوارند تماشاگران رقبای سپاهان یعنی استقلال و پرسپولیس هم در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین از شمس آذر حمایت کنند تا تیم سعید دقیقی با تمام قوا در پی شکست سپاهان باشد.

شمس آذر هفته گذشته در حالی برابر پرسپولیس متحمل شکست دو بر یک شد که این تیم پس از به ثمر رساندن گل تساوی در ابتدای نیمه دوم، با توجه به ده‌نفره شدن پرسپولیس شانس خوبی برای حفظ نتیجه یا حتی تساوی داشت، اما بازی هجومی شمس آذر و دادن فضای مناسب به مهاجمان پرسپولیس موجب شد این تیم میزبان باشد که با وجود یک یار کمتر گل دوم را به ثمر می‌رساند. شمس آذر که به دنبال ارائه یک بازی هجومی است، برابر سپاهان هم همین فلسفه را دنبال خواهد کرد و به دنبال پیروزی برابر صدرنشین خواهد بود.

مورایس و چالش غیبت ستاره‌ها برای دومین هفته متوالی

سپاهان در حالی به مصاف شمس آذر می‌رود که همچون هفته گذشته پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان را به دلیل اصلاح نشدن قراردادشان در اختیار نخواهد داشت، همچنین ارشیا سرشوق نیز به دلیل اخراج در بازی قبلی محروم خواهد بود. البته اگر باشگاه سپاهان تا قبل از سوت آغاز دیدار با شمس آذر قرارداد هر بازیکنی را اصلاح کند، می‌تواند از او در بازی استفاده کند، اما تا این لحظه که خبری در مورد اصلاح قراردادی از بازیکنان سپاهان منتشر نشده است.

ترکیب احتمالی:

شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، امیرمحمد نسایی، عیسی مرادی، امیرمسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، علی‌اصغر اعرابی، هومن ربیع‌زاده و علی آزادمنش

سپاهان: نیما میرزازاد، محمد دانشگر، محمد قربانی، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، محمدجواد حسین‌نژاد، عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو

کد خبر 716073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.