حل مشکل متقاضیان مسکن ملی زنجان با پلکانی شدن وام

استاندار زنجان گفت: تمام تلاش خود را در سفر ریاست جمهوری برای پلکانی شدن وام متقاضیان نهضت ملی مسکن زنجان، انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محسن افشارچی شامگاه _شنبه نهم دی_ در جلسه تشریح دستاوردهای دولت با اشاره به اینکه این جلسه همه مصادیق حرکتی استان تشریح شد، اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌ها بالای ۶۰ درصد پیشرفت دارد، اما از لحاظ اعتباری آنچه که سازمان برنامه و بودجه متعهد شده بود به میزان ۹۰ درصد محقق شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با سفر رئیس‌جمهور آغاز تحویل ۱۲۰۰ واحد را خواهیم داشت، افزود: در سفر ریاست جمهوری برای پلکانی شدن وام متقاضیان نهضت ملی مسکن زنجان را تلاش خواهم کرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه تحویل ۷۰۰ زمین در منطقه لیل‌آباد طبق قانون جوانی جمعیت (خانواده‌های دارای سه فرزند و بالاتر) در سفر رئیس جمهور انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: همه تلاش مدیریت استان در مسکن ملی به کار گرفته شده است. بنده از این مدل مسکن ساختن که دولت خودش کارفرما باشد راضی نیستم.

افشارچی با تاکید بر تکمیل و بهسازی راه‌های طارم، ادامه داد: پروژه راه مربوط به کریدور جنوب به شمال (از شیرین سو تا سه راهی طارم) از محل ماده ۵۶ در حال پرداخت است و سال آینده بخشی از پروژه پتروشیمی زنجان که از پروژه‌های چندین ساله محسوب می‌شود؛ راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان در حوزه دانش‌بنیان، سیستم هوش مصنوعی که جز سومین سیستم بزرگ کشور است افتتاح خواهد شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه سدهای ای الو، بلوبین و میرزاخانلو آبگیری می‌شود، گفت: ۳۰ کیلومتر از فاضلاب جزو طرح‌های آبرسانی است که توسط مقام عالی دولت افتتاح خواهد شد.

افشارچی با بیان اینکه کارخانه سرجین بافت، گلخانه بزرگ پارلا تجارت در شهر هیدج جز واحدهایی است که مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، افزود: چندین واحد تولیدی که توسط دولت سیزدهم احیا شده است همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: قرار است سومین سیستم بزرگ هوش مصنوعی ایران در جریان سفر آیت‌الله رئیسی به زنجان افتتاح شود.

کد خبر 716055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.