آغاز فعالیت هیئت بازرسی ستاد انتخابات شهرستان‌های مازندران

مدیر کل بازرسی استانداری مازندران از آغاز فعالیت هیئت بازرسی ستاد انتخابات شهرستان‌های استان مازندران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، اسماعیل مهرافزا شامگاه _شنبه، نهم دی_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون طبق ابلاغیه دریافتی تمامی برنامه‌ها از سوی ریاست سازمان کل بازرسی انتخابات در این استان پیش رفته است، اظهار کرد: براساس رهنمودها و توصیه‌های استاندار مازندران، هر یک از اعضای هیئت بازرسی شهرستان‌ها از این دستورات استفاده کردند تا مطابق وظایف خود در شهرستان‌ها به اجرا درآورند.

وی با بیان اینکه شروع فعالیت هر یک از اعضا از امروز براساس ابلاغیه شروع شده است، افزود: اعضای هیئت بازرسی توجه داشته باشند در کنار رصدها و شناسایی، از جانب‌داری و موارد خارج از موضوعات بازرسی و نظارتی به دور باشند.

مدیر کل بازرسی استانداری مازندران گفت: امیدواریم با وجود جایگاه این اعضا در حفظ و برگزاری انتخابات امانتداری کرده تا به عنوان هیئت اجرایی و نظارتی بتوانند انتخابات درستی را مطابق دستورات قوانین برگزار کنند.

مهرافزا ادامه داد: در ۲۲ شهرستان این استان ۶۶ هیئت بازرسی فعالیت دارند که از این تعداد در هر شهرستانی رئیس، دبیر و عضو هیئت بازرسی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه در هر شهرستانی با حضور اعضای هیئت بازرسی تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: ساختار هر یک از هیئت بازرسی‌ها براساس ساختار وزارت کشور و در راستای انتخابات تعیین و مشخص شده است.

کد خبر 716045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.