واحدهای راکد دامپروری در استان یزد احیا شود

استاندار یزد با تاکید بر ضرورت احیای واحدهای راکد دامپروری استان یزد گفت: یکی از سیاست‌های مورد پیگیری در استان نگاه ویژه به این واحدها و ارائه تسهیلات لازم جهت تقویت آنها باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نشست بررسی آخرین اقدامات در حوزه‌های ایجاد بازارچه‌های تنظیم بازار و همچنین کنترل تورم طی ماه‌های اخیر به ریاست مهران فاطمی؛ استاندار یزد برگزار شد.

فاطمی در این نشست، با قدردانی از رویکردهای مورد پیگیری در رصد پایش و کنترل تورم استان گفت: به استناد آمار، اقدامات و فعالیت‌های انجام شده ذیل این مجموعه مؤثر و نتیجه بخش بوده که ارزشمند و نیازمند تلاش بیشتر است.

وی در ادامه راه‌اندازی گسترده سکوهای تنظیم بازار در استان را اقدامی در جهت متعادل سازی نرخ اقلام اساسی دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مقوله‌های بسیار مهم، اطلاع رسانی دقیق و به موقع نرخ اقلام سکوهاست که باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای آن صورت گیرد.

استاندار یزد در همین راستا، بر اطلاع رسانی مباحث مربوط به سکوهای تنظیم بازار استان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های صداوسیما، فضای مجازی و تابلوهای شهری تاکید کرد.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت احیای واحدهای راکد دامپروری استان جهت بازگشت آرامش به بازار گوشت قرمز اشاره کرد و افزود: یکی از سیاست‌های مورد پیگیری در استان باید نگاه ویژه به این واحدها و ارائه تسهیلات لازم جهت تقویت آنها باشد.

وی با اشاره به زیرساخت‌های موجود جهت پرورش دام در استان، اظهار کرد: به منظور حل مسائل و دغدغه‌های فعالیت حوزه پرورش دام، پیگیری‌های لازم در سطح رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور انجام خواهد شد.

استاندار یزد در ادامه مصوبات این نشست را لازم اجرا دانست و گفت: مسائل و موانع احتمالی در روند اجرای امور احصاء و در حداقل زمان برای آن تصمیم‌گیری و دنبال شود.

فاطمی در بخش پایانی سخنانش به مباحث مطرح شده در راستای حرکت جدی تر در حوزه بهره‌وری اشاره و خاطرنشان کرد: مجوزها و اختیارات لازم به صورت مکتوب تهیه شود تا در سطح هیئت دولت طرح و مورد تصویب قرار گیرد.

کد خبر 716028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.