ارتقای ایمنی و ایمن‌سازی ۷۰ درصد از بزرگراه‌های درون‌شهری اصفهان

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت ایمنی و کاهش حوادث و سوانح رانندگی در برنامه‌های اجرایی و سیاست‌گذاری‌های مهندسی ترافیک، از ارتقای ایمنی و ایمن‌سازی ۷۰ درصد از بزرگراه‌های درون‌شهری اصفهان خبر داد.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از مشکلات و دلایل افزایش تصادفات در بزرگراه‌های درون‌شهری حجم تردد و سرعت بالای وسایل نقلیه است، اظهار کرد: تعدد تصادفات و نوع برخورد آن با حفاظ‌های ایمنی موجب افزایش هزینه تعمیر و نگهداری گاردریل‌ها و کاهش ایمنی در سطح بزرگراه‌های شهری به‌ویژه رینگ سوم شده بود که با بررسی‌های فنی و طرح استفاده از نیوجرسی به‌عنوان جداکننده محورهای بزرگراهی در کمیته‌های تخصصی مصوب و اجرا شد.

وی افزود: هر اندازه حجم ترافیک و سرعت طرح بالاتر باشد، حفاظ نیز باید از سطح عملکرد بالاتری برخوردار باشد، بنابراین طبیعی است در جاده‌های با حجم ترافیک و سرعت بالا از حفاظ‌هایی همچون نیوجرسی استفاده شود که به نگهداری کمتری احتیاج دارند.

ارتقای ایمنی و ایمن‌سازی ۷۰ درصد از بزرگراه‌های درون شهری اصفهان

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به عملکرد مطلوب نیوجرسی در رینگ سوم شهر گفت: از دیگر مزایای استفاده از نیوجرسی جلوگیری از انتشار نور مزاحم بعضی خودروها برای راننده مقابل است.

کد خبر 715980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.