عاملان ایجاد ناامنی در اصفهان، دستگیر شدند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پنج نفر از اراذل و اوباش که باعث ناامنی در یکی از محلات شهر اصفهان شده بودند در عملیات ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مسعود طریفی اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد ناامنی توسط تعدادی اراذل و اوباش در یکی از محلات اصفهان بلافاصله مأموران در محل حضور یافتند.

وی با بیان اینکه چهار نفر از متهمان از صحنه گریخته بودند و یک نفر توسط مأموران دستگیر می‌شود، افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد عده‌ای از اراذل و اوباش با ضرب و شتم یک شهروند و مجروح کردن فردی دیگر به وسیله قمه و تخریب شیشه‌های یک باب مغازه برای دقایقی این محله را ناامن می‌کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: چهار متهم دیگر پرونده که متواری بودند در عملیاتی ضربتی توسط مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی دستگیر و پس از اینکه در مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده به جرم خود اعتراف کردند به مرجع قضائی تحویل شدند.

سرهنگ طریفی اظهار داشت: برخورد پلیس با اراذل و اوباش و ناامن کنندگان جامعه قاطع است و این افراد بدانند اگر رفتار خود را اصلاح نکنند و به اقدامات شرارت‌آمیز خود در جامعه و ایجاد مزاحمت برای مردم ادامه دهند باید منتظر برخوردی مقتدرانه از سوی پلیس و دستگاه قضائی باشند.

کد خبر 715959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.