یکی از گره‌های اساسی پروژه کمربندی خوانسار مباحث تامین مالی است

استاندار اصفهان گفت: یکی از گره‌های اساسی پروژه کمربندی خوانسار، مباحث تامین مالی است در این راستا مقرر شد در قالب طرح مولدسازی از بعضی امکانات دولتی و ظرفیت‌های زمین‌های دولتی شهرستان استفاده شود تا این طرح با سرعت بیشتری اجرایی و تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، نشست بررسی تعدادی از مصوبات سفر شهرستانی استاندار و نیز طرح کمربندی شهرستان خوانسار، ساعات ابتدایی امروز _شنبه نهم دی‌_ با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان خوانسار و سایر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این شهرستان برگزار شد.

در حاشیه این نشست، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه اظهار کرد: احداث کمربندی در شهرستان خوانسار یکی از مطالبات بحق مردم این شهرستان است، از این‌رو مدیریت استان نیز با هدف کاهش تصادفات رانندگی احداث کمربندی در شهرستان خوانسار را دنبال می‌کند.

وی افزود: فاز نخست این طرح در قالب ۱۲ کیلومتر در گذشته مطالعه شده است، اما در خصوص آن معاونت عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی و راهداری استان مباحث فنی متعددی را مطرح می‌کنند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: در این راستا صبح امروز با سفر به شهرستان خوانسار نشستی با هدف بررسی پروژه کمربندی این شهرستان برگزار شد تا چالش‌های این طرح در مرحله اجرا شناسایی و راهکارهای رفع آن‌ها مصوب شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: یکی از گره‌های اساسی این طرح، مباحث تأمین مالی است در این راستا مقرر شد در قالب طرح مولدسازی از بعضی امکانات دولتی و ظرفیت‌های زمین‌های دولتی شهرستان استفاده شود تا این طرح با سرعت بیشتری اجرایی و تکمیل شود.

وی ادامه داد: در نشستی که امروز برگزار شد، مباحث فنی طرح نیز مطرح شد تا با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط شاهد اجرای این طرح در شهرستان خوانسار باشیم.

کد خبر 715927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.