۹ دی روز تجلی غیرت دینی مردم و تیر خلاص بر بزرگ‌ترین فتنه در انقلاب بود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۹ دی روز تجلی غیرت دینی مردم و تیر خلاص بر بزرگ‌ترین فتنه در انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی امروز- شنبه نهم‌دی‌ماه- در نخستین آئین تکریم از ارکان و فعالان مساجد استان که در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار کرد: ۹ دی، یوم الله و روز تجلی غیرت دینی مردم و تیر خلاص بر بزرگترین فتنه در انقلاب بود و مردم این تهدید را به فرصت تبدیل کردند.

وی افزود: دشمن طی ۴۵ سال گذشته هر حمله و فتنه‌ای که بر علیه نظام اجرا کرد شکست خورد چرا که مردم از انقلاب اسلامی پشتیبانی دارند. دشمن از مردم ایران عصبانی است، چراکه ولایت و دولت انقلابی را حمایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امتی که بصیرت دارد از اصل نظام دست بر نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش کردند با اسلام ستیزی و آوردن اسلامی بدلی، نور اسلام را خاموش کنند و مردم را ولایت جدا کنند، اما موفق نشدند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: دشمن از سال‌ها قبل فتنه ۸۸ را طراحی و برای اجرای آن هزینه کرد، اما امت اسلامی ایران همه توطئه‌ها را بر باد دادند.

وی ادامه داد: دشمن از دو دهه گذشته تاکنون تلاش دارد مردم در مقابل ولایت و انقلاب بایستند بنابراین برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن به گفته رهبر معظم انقلاب باید با استکبار و آمریکا مبارزه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه مسئولان با خدمت به مردم نشاط و امید را در جامعه احیا کنند، تصریح کرد: در دولت سیزدهم کارهای بزرگی در کشور انجام شده، اما تلاش دشمن نادیده گرفتن موفقیت‌های دولت انقلابی است.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: اگر این خدمت‌رسانی به مردم استمرار پیدا کند مردم سالاری دینی به معنای واقعی شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات ضربه مهلکی به استکبار جهانی است، افزود: باید نمایندگانی برای مجلس انتخاب کنیم که سرباز ولایت باشند زیرا در نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه با عنوان فرمانده کل، و مسئولین کمک کننده هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه انقلاب فراز و نشیب دارد، اما توقف ندارد زیرا انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار جهانی را رقم زده و آینده نظام روشن است.

مساجد به سنگر مبارزه با شیاطین و پایگاهی برای بصیرت‌افزایی تبدیل شود

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه اسرائیل آب آشامیدنی مردم مظلوم غزه را قطع کرد، اما نتوانست اراده مردم غزه را سست کند، تاکید کرد: مسئولان با خدمت رسانی به مردم نگذارند دشمن در شکستن اراده مردم موفق شود.

وی اظهار کرد: در کنار تأمین معیشت مردم، هدایت آن‌ها نیز مورد توجه قرار گیرد چون در فرهنگ دینی ما مسئولین هادیان و زمینه‌ساز رشد و تعالی مردم هم هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید مساجد به سنگری برای جنگ با شیاطین، و پایگاهی اجتماعی برای بصیرت‌افزایی و دفاع از اسلام تبدیل شود تا زمینه نهضت ظهور مهدی عج الله فراهم شود، گفت: سپاه و بسیج معتقد است خدمت به مردم عین پاسداری از انقلاب و اسلام است.

حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: سپاه پاسداران همان گونه که حضور در جبهه‌های دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم ائمه اطهار را عبادت می‌داند، ساخت مسکن و مسجد و محرومیت‌زدایی را هم عبادت می‌داند، سپاه پاسداران معتقد است خواب آرام زمانی است که مردم آرامش و امنیت داشته باشند.

کد خبر 715924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.