مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی با حضور اقشار مختلف مردم در مدرسه فیضیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی امروز – شنبه نهم دی ماه – با حضور طلاب، روحانیون، دانشگاهیان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم قم در مدرسه فیضیه برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر اعلام برائت از استکبار و فتنه گران، جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین محکوم شد.

«ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است»، «ملت قهرمان ما پیوسته هینمه آمریکا را شکسته»، «ما همه عمار توایم خامنه‌ای مطیع فرمان توایم خامنه‌ای»، «ولایت فقیه اصل دین است محور اتحاد مسلمین است»، «شعار ملت ما پیروی از رهبر است همدلی و اتحاد حافظ این کشور است»، «زنان با حجاب ما مایع افتخارند فتنه گران بی‌حیا مایع ننگ و عارند»، «نتیجه بصیرت میثاق با ولایت وسیله هدایت میثاق با ولایت»، «یاایهاالمسلمون غزه شده خون»، «با غزه ماهمدریم آماده نبردیم»، «ماییم و جنگ با دیو از غزه تا تل‌آویو» و مرگ بر آمریکا از پرتکرارترین شعارهای این تجمع بود.

حجت‌الاسلام علی احتشام، استاد حوزه علمیه و امام جمعه کاشان در این تجمع با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از عرصه‌های مهم پیش رو انتخابات اسفندماه است که دشمنان برای کم رنگ کردن آن برنامه‌ریزی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت نقش آفرینی هر چه بیشتر حوزه‌های علمیه در مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور عنوان داشت: مطالعه رهبر انقلاب درباره تشکیل کانون‌های تبلیغی هنوز عملیاتی نشده است.

امام جمعه کاشان به فتنه‌های دشمن در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: نهادهای متولی باید برای جهاد تبیین برنامه عملی و جامع داشته باشند چرا که یکی از بایسته‌های دنیای امروز فعالیت تبیینی و تبلیغی است.

کد خبر 715920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.