ترور شهید سیدرضی به‌دلیل عصبانیت اسرائیل از شکست‌های سیاسی، نظامی و امنیتی بود

وزیر امور خارجه گفت: اقدامی که اسرائیل درباره سیدرضی انجام داد ناشی از عصبانیتی بود که در شکست‌های سیاسی، نظامی و امنیتی متوجه آن‌ها شده بود؛ این موضوع در دنیا ثبت شده است و همه استراتژیست‌های نظامی بر آن تاکید دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان امروز _شنبه نهم دی_ در حاشیه آئین گرامیداشت شهید سیدرضی موسوی که در حسینیه حضرت فاطمةالزهرا (س) پادگان ولی‌عصر (عج) برگزار شد، اظهار کرد: شهید سیدرضی موسوی یکی از بهترین‌ها بود و من در همه سفرها به سوریه سال‌های متمادی با او ارتباط و آشنایی داشتم و شاهد بودم که او صادقانه و مخلصانه برای تأمین حداکثری امنیت ملی و منطقه در مبارزه با تروریسم و صهیونیسم تلاش می‌کرد.

وی با بیان اینکه تردید نکنید که مسیر و راه سیدرضی ادامه پیدا می‌کند، افزود: رژیم جنایت‌کار صهیونیستی او را ناجوانمردانه ترور کرد، اما این ترور چیزی از اهداف جمهوری اسلامی ایران برای تأمین حداکثری امنیت در منطقه و کشورمان نخواهد کاست، بلکه ما را در این مسیر مصمم‌تر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در بیش از ۸۰ روز گذشته دو شکست را متحمل شده است؛ شکست اول روز هفتم اکتبر بود که در این روز اسرائیل در بُعد سیاسی و امنیتی به تمام معنا فروریخت و شکست دوم نیز مقاومت غزه در ۸۰ روز گذشته بود که ابعاد نظامی این رژیم را فروریخت.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: اقدامی که اسرائیل درباره سیدرضی انجام داد ناشی از عصبانیتی بود که در شکست‌های سیاسی، نظامی و امنیتی متوجه آن‌ها شده بود؛ این موضوع در دنیا ثبت شده است و همه استراتژیست‌های نظامی بر آن تاکید دارند.

منبع: ایرنا

کد خبر 715919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.