بسته مشوق‌های ساخت‌وساز شهرداری مشهد فعال شد

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد از فعال شدن بسته تخفیف ۱۸ درصدی مشوق‌های ساخت‌وساز از امروز نهم دی‌ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، قاسم زوکی‌نژاد امروز -شنبه نهم دی- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق مصوبه شورای محترم اسلامی شهر، تخفیف نقدی عوارض ساخت‌وساز از امروز تا ۲۳ بهمن‌ماه با ۱۸ درصد تخفیف محاسبه خواهد شد و بخش عمده مشوق‌های ساخت‌وساز نیز برقرار می‌باشد.

وی به پایان دوره تخفیف ۲۵ درصدی اشاره کرد و افزود: مصوبه کلی شورای اسلامی شهر، تخفیف نقدی نیمه دوم سال را ۱۴ درصد تعیین کرده بود، اما در راستای درخواست شهروندان و تشویق به ساخت‌وساز، بسته تخفیف ۲۵ درصدی تا پایان آذر و ۱۸ درصدی تا ۲۳ بهمن‌ماه مصوب و اجرایی شده است.

زوکی‌نژاد با تاکید بر پایان دوره تخفیف ۲۵ درصدی، به آخرین فرصت پرداخت فیش‌های این طرح اشاره کرد و افزود: مودیانی که تا پایان آذر فیش عوارض ساخت‌وساز خود را با اعمال تخفیف ۲۵ درصد و سایر ضرایب کاهشی دریافت کرده‌اند، تنها تا پایان ساعت اداری روز یکشنبه ۱۰ دی‌ماه فرصت پرداخت داشته و این زمان به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد عنوان کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، تخفیف نقدی پرداخت عوارض ساخت‌وساز از ۹ دی تا ۲۳ بهمن با ۱۸ درصد تخفیف، از ۲۴ بهمن تا ۱۷ اسفند با ۱۶ درصد تخفیف و پس از آن با ۱۴ درصد تخفیف اعمال خواهد شد.

کد خبر 715898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.