فتنه اساسی دشمنان ایجاد بحران مشروعیت برای نظام است

رئیس عقیدتی-سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران فتنه اساسی دشمنان را ایجاد بحران مشروعیت سیاسی دانست و گفت: مسیر پیاده‌سازی این فتنه ناامیدسازی مردم از انتخابات و عوامل اجرای آن این فتنه هم فتنه‌گران داخلی و نفوذی‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام محمد حسنی امروز -شنبه نهم دی‌- در سخنرانی بعد از راه‌پیمایی ۹ دی که در سبزه‌میدان قزوین صورت گرفت، اظهار کرد: زیر سوال رفتن امنیت سرمایه‌گذاری از پیامدهای فتنه سال ۱۳۸۸ بود و با این حادثه بسیاری از سرمایه‌گذاران پشیمان شدند و از ایران رفتند که در این فضا مردم ایران ضرر و زیان دیدند.

وی با بیان اینکه در اثر فتنه ۸۸ آمریکا به سرنگونی نظام جمهوری‌اسلامی امیدوار شد و از مذاکرات بیرون رفت، افزود: با توجه به نقش فتنه‌گران در تغییر مواضع دشمن و تحمیل تحریم‌های مضاعف به ملت فتنه‌گران به حقوق مردم صدمه جدی وارد کردند.

رئیس عقیدتی-سیاسی ارتش در ادامه سخنان خود جفای به نظام اسلامی از حیث حق‌الله را از دیگر عوارض فتنه سال ۸۸ دانست و تصریح کرد: بنابراین عوامل راه‌اندازی این فتنه باید توبه کنند تا شاید نزد خداوند بخشیده شوند؛ در غیر این صورت در دنیا و آخرت زیان‌کارند.

حسنی با بیان اینکه در شکل‌گیری حماسه ۹ دی و دفع فتنه ۸۸ شاهد اثبات مدیریت الهی مقام معظم رهبری بودیم، خاطرنشان کرد: پیامد این حماسه روشن‌تر شدن دلدادگی مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری بود و همچنین این حماسه اعجاز حضور مردم در بزنگاه‌های تاریخی انقلاب را اثبات کرد و در ضمن دست زبیری‌های زمانه را آشکار کرد.

وی فتنه اساسی دشمنان را ایجاد بحران مشروعیت سیاسی دانست و ادامه داد: مسیر پیاده‌سازی این فتنه ناامیدسازی مردم از انتخابات و عوامل اجرای آن این فتنه هم فتنه‌گران داخلی و نفوذی‌ها هستند.

رئیس عقیدتی-سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران فتنه جدید دشمنان را ایجاد مانع برای حضور مردم در انتخابات دانست و گفت: دشمنان نمی‌توانند مانع این حضور شوند، اما تمام کوشش خود را به کار می‌گیرند تا کمترین حد مشارکت رقم بخورد تا وجهه بین‌المللی نظام تضعیف شود.

حسنی افزود: هر صندوق رأی به مثابه یک سنگر مبارزه با فتنه‌گران و دشمنان امامین انقلاب است و بنابراین باید برای ایجاد یک مشارکت حداکثری وارد میدان شویم تا فتنه دشمنان در حوزه انتخابات هم دفع شود.

کد خبر 715897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.