هر یکشنبه، یکی از مناطق شهرداری اصفهان بازدید می‌شود

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به بازدید مستمر از مناطق مختلف شهرداری در یکشنبه هر هفته گفت: این بازدیدها، وضعیت پروژه‌های هر منطقه و درصد پیشرفت یا تأخیر آن‌ها، اختلافات احتمالی یا مسائل حل نشده میان آن منطقه و سازمان‌های حوزه خدمات شهری را ارزیابی می‌کند.

مهدی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید مستمر از مناطق مختلف شهرداری در یکشنبه هر هفته اظهار کرد: حفظ کیفیت خدمات شهری و ارتقای آن، به سرکشی و بازدید مستمر از مناطق مختلف شهرداری نیاز دارد.

وی افزود: اعضای اصلی ستاد شامل معاون و مدیرکل خدمات شهری، مدیران عامل سازمان‌ها از جمله سازمان پارک‌ها و فضای سبز و زیباسازی، مدیران ادارات کل همچون اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری و ناظران عالی، روزهای یکشنبه هر هفته به یکی از مناطق سرکشی می‌کنند و همراه با مدیر و رؤسای ادارات منطقه مذکور به بررسی نحوه ارائه خدمات می‌پردازند.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: پیش از عزیمت به هر منطقه، نحوه ارائه خدمات، روند اجرای پروژه‌ها و نقاط قوت و کاستی‌های آن منطقه طی یک هفته در معاونت خدمات شهری به دقت بررسی و دو روز قبل از بازدید، به مدیر منطقه برای بازدید عمومی از منطقه مورد نظر، اطلاع‌رسانی می‌شود.

بقایی خاطرنشان کرد: در جریان این بازدیدها، وضعیت پروژه‌های هر منطقه و درصد پیشرفت یا تأخیر آن‌ها، اختلافات احتمالی یا مسائل حل نشده میان آن منطقه و سازمان‌های حوزه خدمات شهری، تماس‌ها و درخواست‌های شهروندان از سامانه ۱۳۷ پیرامون مشکلات آن منطقه، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و برنامه‌ریزی مناسبی برای ارتقای ارائه خدمات شهری به شهروندان منطقه مورد بازدید، صورت می‌پذیرد.

کد خبر 715831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حبیبی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 0
    سلام خواهشا یک روز یکشنبه را وقت بزارید بیایید خیابان امام خمینی خ امام رضا خیایان دوطرفه امام جواد یه سری بزنید بخدا خیلی خطرناکه