راهپیمایی باشکوه ۹ دی مردم اصفهان برگزار شد

راهپیمایی باشکوه مردم با بصیرت و انقلابی اصفهان در گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ ۹ دی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه اصفهان صبح امروز _شنبه نهم دی_ در حمایت از خیمه مستحکم ولایت فقیه و بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و شهدا به ویژه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت شرکت و بار دیگر توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کردند.

راهپیمایان اصفهانی که ساعتی قبل از شروع رسمی مراسم یوم‌الله ۹ دی، در میدان انقلاب و خیابان‌های اطراف گرد آمده‌اند، با شعارهای کوبنده، انزجار خود را از استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار و رژیم صهیونیستی نشان دادند.

۹ دی همان روزی است که فتنه متلاشی شد و مردم در پاسخ به شرارت‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب گفتند «هیچ رنگی بهتر از رنگ خدا نیست.»

مردم در حالی که پلاکاردهای «نتیجه بصیرت میثاق با ولایت»، «یا فاطمه شعار ماست حجاب افتخار ماست»، «اشاعه فساد و بی حجابی سیاست کهنه آمریکایی»، «ذات رژیم صهیونیستی کودک کشی و جنایت جنگی است»، «حمایت از ولایت رمز نجات ملت» است و پرچم‌های حزب الله و فلسطین در دست داشتند، فریادهای «مرگ بر فتنه گر»، «ما جان فای رهبریم دشمن هر فتنه گریم»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» سر دادند و به یاد حوادث سال ۸۸ و شعاری که به یادگار گذاشت گفتند «خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است».مردم فهیم اصفهان همچنین به یاد ۲۲۰۰۰ شهید گلگون کفن غزه فریاد «مرگ بر اسراییل» زدند.

۹ دی مظهر اقتدار و مایه افتخار در هیاهوی ظلمت فتنه شد و وحدت و همدلی مردم در این روز بهار را در تاریکی سرد زمستان به ارمغان آورد و چهره‌های پلید منافقانی که وجهه دین داشتند را رو کرد.

مردم امروز بار دیگر به یاد آن روز به یادماندنی گفتند که ما همه جان نثار ولایت فقیه هستیم و «ما جان فدای رهبریم دشمن هر فتنه گریم» شعاری بود که تکرار می‌کردند. آنها همچنین گفتند «ما ملت بصیریم، ذلت نمی پذیریم»، «ما ملت آگاهیم، پیرو ثارالهیم»، «ما ملت ولایتیم، پیرو خط رهبریم».

اما در میان این جمعیت، حضور جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی بیش از دیگران به چشم می‌آمد. همان‌هایی که دشمن برای پیشبرد اهداف خبیثانه خود روی آنها حساب باز کرده است.

یگانه علیزاده یکی از این دانش آموزان و نوجوانان است. او می‌گوید: ما آمدیم تا به استکبار جهانی نشان دهیم هرگز پشت ولی فقیه و رهبر عزیزمان را خالی نخواهیم کرد و با ایشان بیعت کنیم.

سنا نظری هم از دبیرستان فرزانگان امین می‌گوید: ما نوجوانان دهه هشتادی با ولایت عهد می‌بندیم و به قدرت‌های مستکبر نشان می‌دهیم که پای خاک خود و آرمان‌های امام و شهدای خود ایستاده‌ایم.

افشین نجفی که شاغل در حوزه چاپ است، هم می‌گوید: ما همیشه از جبهه مقاومت به ویژه حزب الله لبنان حمایت می‌کنیم و تا نابودی اسرائیل ساکت نخواهیم نشست. من هر زمان بتوانم در راهپیمایی‌ها شرکت کرده‌ام تا از مظلومان فلسطین حمایت کنم، ما آماده‌ایم به غزه برویم و رو در رو با رژیم صهیونیستی بجنگیم.

زهرا کریمی هم از مادرانی است که در مراسم شرکت کرده است، او می‌گوید: ما با امام و ولایت عهد و پیمانی دوباره می‌بندیم که دشمنان فکر نکنند ما از انقلاب زده شده‌ایم. ما همیشه پیرو خط ولایت فقیه خواهیم ماند.
در پایان این مراسم، بیانیه‌ای در دفاع از ولایت قرائت شد.

کد خبر 715803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.