برگزیدگان جشنواره شعر و داستان «شهر من» معرفی شدند

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در اختتامیه چهارمین جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان شهروندی «شهر من» برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی شدند و از آن‌ها تقدیر به‌عمل آمد.

سیدمهدی سجادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اختتامیه چهارمین جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان شهروندی «شهر من»، هفتم دی سال جاری در سالن همایش کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار و از برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره تقدیر شد.

وی افزود: در چهارمین ایستگاه این رویداد، شاهد اتفاقات متفاوت و مبارکی در بخش‌های داستان خردسال، داستان هفت تا ۹ سال، داستان ۱۰ تا ۱۲ سال، داستان نوجوان، شعر خردسال، شعر کودک، شعر نوجوان و زاینده‌رود بودیم.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این دوره از جشنواره برای بخش داستان خردسال از نرگس ناظمی‌نی برای اثر «سطل بازیافت باهوش» از تهران برای کسب مقام اول، عباس قدیرمحسنی برای اثر «آدم مقوایی» از تهران برای کسب مقام دوم و ندا اویسی برای اثر «روح بوگندو» از تهران و اکرم تقی‌پور برای اثر «چگونه با یک قطار بوگندو مسافرت نکنیم» از اصفهان برای کسب مقام سوم به‌ترتیب با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۵۰، ۴۰، ۳۰ و ۳۰ میلیون ریال تقدیر به‌عمل آمد.

سجادزاده گفت: در بخش داستان خردسال از عفت زینلی‌نیا نیز برای «اثر کی برنده شد؟» از مشهد با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال تقدیر شد.

وی ادامه داد: در بخش داستان هفت تا ۹ سال از سمیرا سلیمانی‌فارسانی برای اثر «خرسی به نام جینگیلی» از فارسان برای کسب مقام اول، دنیا اسکندرزاده برای اثر «بزبز قندی» از تهران برای کسب مقام دوم و سهیلا سپهری برای اثر «قصه شهر نقاشی» از تهران برای کسب مقام سوم به‌ترتیب با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۵۰، ۴۰ و ۳۰ میلیون ریال تقدیر شد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در ادامه بخش داستان هفت تا ۹ سال از خورشید پورمحمدی برای اثر «آژیر خطر» از نجف‌آباد، راضیه ساقی برای اثر «خانه جدید خشمالو» از یزد، رسول حمیدی برای اثر «ذره‌بین جادویی» و نازنین نیکوسرشت برای اثر «آبرسان» از شیراز با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال تقدیر به‌عمل آمد.

سجادزاده گفت: در بخش داستان ۱۰ تا ۱۲ سال از نیلوفر فرهمند برای اثر «لیوان تنها» از اصفهان برای کسب مقام اول، سهیلا سپهری برای اثر «کرکره مغازه ما» از تهران برای کسب مقام دوم و فاطمه انجوی‌نژاد برای اثر «این بطری داستان شده» از شیراز برای کسب مقام سوم به‌ترتیب با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۵۰، ۴۰ و ۳۰ میلیون ریال تقدیر به‌عمل آمد.

وی افزود: در بخش داستان ۱۰ تا ۱۲ سال از مرضیه فخرالمباشری برای اثر «رؤیای مرتفع» از اصفهان و صباح سیاسی برای اثر «چهارشنبه سوری من» از بروجرد با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال تقدیر شد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در بخش داستان نوجوان از رؤیا علاالدینی برای اثر «کوچه فرشته‌ها» از شیراز برای کسب مقام اول، سمیرا سلیمانی‌فارسانی برای اثر «بچه‌های آپارتمان» از فارسان برای کسب مقام دوم و شیما خرمیان برای اثر «بگو و بشنو» از خمینی‌شهر برای کسب مقام سوم به‌ترتیب با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۷۰، ۶۰ و ۵۰ میلیون ریال تقدیر شد.

سجادزاده گفت: از مریم‌السادات قاسمی برای اثر «آپارتیمارستان» از اصفهان و پوریا اسکندرزاده برای اثر «به رنگ تهران» از تهران با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال در بخش داستان نوجوان تقدیر به‌عمل آمد.

وی ادامه داد: در بخش شعر خردسال از زهرا عراقی برای اثر «وقت لالا» از مشهد برای کسب مقام اول، نسترن حاتمی برای اثر «یک جای بهتر» از خرم‌آباد برای کسب مقام دوم و سمیه تورجی برای دو اثر «ایست» و «بچه گل» از شیراز به‌ترتیب با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۵۰، ۴۰ و ۲۰ میلیون ریال تقدیر شد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در بخش شعر کودک از محبوبه‌سادات صمصام‌شریعت برای اثر «نی‌نی نهال» از اصفهان برای کسب مقام اول، امین بهاری‌زاده برای اثر «ریزگرد» از دزفول و اسماعیل الله‌دادی برای اثر «کشف» از بروجرد برای کسب مقام دوم و آذر صادقیان برای اثر «آرزوی دریاچه» از خمینی‌شهر برای کسب مقام سوم به‌ترتیب با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۵۰، ۴۰، ۴۰ و ۳۰ میلیون تقدیر شد.

سجادزاده گفت: از الهام فرجی برای اثر «میز نو» از شازند، عفت زینلی‌نیا برای اثر «شهروند خوب» از مشهد و محبوبه‌سادات صمصام‌شریعت برای اثر «مهمان‌نوازی» از اصفهان نیز در بخش شعر کودک با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال تقدیر به‌عمل آمد.

وی اضافه کرد: در بخش شعر نوجوان از مجید کوهکن برای اثر «زنگ تفریح» از ساری برای کسب مقام اول، زهرا عراقی برای اثر «انتظار» از مشهد برای کسب مقام دوم و منیره هاشمی برای اثر «اگر شما نبودید» از مشهد و نفیسه جعفرپور برای اثر «ترانه خدا» از نطنز برای کسب مقام سوم به‌ترتیب با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۵۰، ۴۰، ۳۰ و ۳۰ میلیون ریال تقدیر شد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از قاسم بای برای اثر «هم اتاقی» از گلستان، سمیرا سلیمانی‌فارسانی برای اثر «آرزوی درخت» از فارسان و منیره هاشمی برای دو اثر «آن خانه سبز» و «ماهی گلی» از مشهد در بخش شعر نوجوان به‌ترتیب با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۱۰، ۱۰ و ۲۰ میلیون ریال تقدیر شد.

سجادزاده گفت: در بخش زاینده رود از مژگان انصاری پور برای اثر «زنده رود» از اصفهان و مرضیه تاجری برای اثر «زاینده‌رود زیبا» از قم با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال تقدیر شد، همچنین از ملیحه آرحیمی برای اثر «قایق تنها» از نجف‌آباد و سمیه تورجی برای اثر «آمپول آب» از شیراز با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۴۰ میلیون ریال در بخش شعر زاینده‌رود تقدیر به‌عمل آمد.

وی افزود: در ادامه بخش زاینده‌رود از فتانه مردانی برای اثر «آوای مرگ» از نجف‌آباد، محسن وظیفه‌پشتکوه برای اثر «آ مثل آب» از پارس‌آباد از هر یک با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۴۰ میلیون ریال تقدیر شد، همچنین از زینب زاولان برای اثر «عمو پنبه کار» از خمینی‌شهر و مرضیه شریفی برای اثر «وقتی رودخانه خوابید» از اصفهان با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۵۰ میلیون ریال در بخش داستان زاینده‌رود تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر 715772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.