جزئیات نحوه فعالیت مدارس مشهد فردا شنبه ۹ دی

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: مدارس مشهد فردا شنبه تعطیل نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، مهدی اله‌پور اظهار کرد: نظر به پیش‌بینی انباشت آلاینده‌ها و بروز پدیده اینورژن در مشهد مقدس برای فردا _شنبه نهم دی_ در ساعات ابتدایی صبح از سوی اداره کل هواشناسی استان در شهر مشهد مقدس و نیز تشدید غلظت آلاینده‌های گازی در روز شنبه تا حوالی ظهر و گزارش‌های رسیده، اطلاع‌رسانی کامل در زمینه توصیه‌های بهداشتی و خود مراقبتی مرتبط با شرایط پیش‌رو به شهروندان صورت گیرد.

وی افزود: شهروندان علاوه بر رعایت بحث حفاظت فردی و تاکید بر استفاده از ماسک با محدود کردن یا حذف ترددهای غیرضروری در سطح فضای باز و حتی تردد با وسیله نقلیه شخصی در پیشگیری از درگیر شدن با پیامدهای این پدیده و نیز عدم فعالیت در فضاهای ورزشی رو باز خصوصاً در ساعات ابتدایی صبح فردا شنبه ۹ دی ماه همراهی کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینکه مدارس مشهد فردا شنبه تعطیل نیست، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نسبت به اعلام وضعیت هشدار برای دانش‌آموزان حساس و دارای بیماری زمینه‌ای در شیفت صبح، اطلاع‌رسانی عمومی را انجام و تمهیدات لازم را به عمل آورد و همچنین مصوب شد نسبت به محدود کردن برگزاری صف ابتدای صبح مدارس و جلوگیری از انجام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز در مدارس اقدام شود.

کد خبر 715755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سوده IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    3 1
    وقتی جمعه بشدت ناسالم بوده و بنفش بوده باید امروز هم تعطیل بشه. واقعا متاسفم من دخترام سرفه میکنند ومجبورن برن مدرسه چون امتحان دارند متاسفم برای مدیریت
  • مهدیس IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 0
    من دانش آموزم تعطیل نشدم 😭😭😭😭😭😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
  • IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    1 0
    واقعا که چرا تعطیل نکردید