تهران قهرمان مسابقات داژبال بانوان کارگری کشور

رئیس هیئت ورزش کارگری استان مرکزی گفت: سومین دوره مسابقات قهرمانی داژبال بانوان کارگری کشور به میزبانی این استان با قهرمانی تیم استان تهران در اراک به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجید اسدی اظهار کرد: سومین دوره مسابقات قهرمانی داژبال بانوان کارگری کشور با حضور ۱۵۰ ورزشکار در قالب ۱۶ تیم از ۱۵ استان به مدت ۲ روز به میزبانی استان مرکزی و در سالن ورزشی الزهرا دانشگاه اراک برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم‌هایی از استان‌های اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، خوزستان، سمنان، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، مرکزی، همدان و یزد حضور داشتند.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان مرکزی تصریح کرد: در پایان این رقابت‌ها، نماینده استان تهران جام قهرمانی را بالای سر برد، تیم اصفهان نایب قهرمان شد و نماینده استان کرمان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت همچنین کاپ اخلاق به تیم آلومینیوم اراک اهدا شد.

وی ادامه داد: این مسابقات با حمایت شرکت ایرالکو، شرکت پالایشگاه نفت شازند، شرکت املاح معدنی ایران و بیمارستان سینا برگزار شد.

اسدی خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات اداره کل میراث فرهنگی و هلال احمر همکاری صمیمانه ای با هیأت ورزش کارگری استان در برگزاری این مسابقات داشتند.

کد خبر 715744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.