کارآمدی جمهوری‌ اسلامی نقطه اتکای جبهه مقاومت است

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور آینده محور مقاومت را روشن توصیف کرد و گفت: کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در حوزه حکمرانی نقطه اتکا و عزیمت جبهه مقاومت اسلامی است و تجربه حکمرانی ما مقاومت اسلامی فلسطین را در رسیدن به اهدافش کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار محمدرضا مردانی عصر امروز _جمعه هشتم دی_ در مراسم پاسداشت حماسه ۹ دی، اظهار کرد: مقاومت فلسطین شاخه‌ای از شجره طیبه مقاومت اسلامی است که بالندگی آن ناشی از حمایت امامین انقلاب اسلامی و شهدای راه قدس به ویژه شهید سپهبدحاج‌قاسم سلیمانی است.

وی آینده محور مقاومت را روشن توصیف کرد و گفت: کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در حوزه حکمرانی نقطه اتکا و عزیمت جبهه مقاومت اسلامی است و تجربه حکمرانی ما مقاومت اسلامی فلسطین را در رسیدن به اهدافش کمک می‌کند.

فرمانده بسیج اساتید کشور بقا بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که جمهوری اسلامی ایران را عقب‌مانده نشان دهند، اضافه کرد: این کار دشمنان پنهان کردن حقیقت است؛ چرا که در حوزه دانش و فن‌آوری دستاوردهای بزرگی داشتیم، ولی این پیشرفت‌ها برای جوانان و نسل جدید تبیین نشده است.

سردار مردانی ادامه داد: هر وقت در حوزه تبیین قوی عمل کردیم، پیروز شدیم و هر وقت هم در تبیین ضعف نشان دادیم، شکست خوردیم و به همین خاطر رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را فریضه فوری و قطعی معرفی کردند.

وی ساخت موشک مافوق صوت (هایپرسونیک) را از جمله دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی ایران در حوزه دانش هواوفضا برشمرد و تصریح کرد: امروز ابرقدرت‌های نظامی جهان مانند روسیه تمایل دارند از سلاح‌های پیشرفته ما از جمله پهپاد استفاده کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه ایران در صنعت هوافضا ۳۴ پله صعود کرده است، افزود: کسب رتبه سیزدهم تولید غلات و رتبه نخست در ایجاد شبکه گاز و آب‌وفاضلاب در کنار اینکه جمعیت نویسندگان ما پس از انقلاب ۲.۵ برابر شده، نشان‌دهنده پیشرفت‌های انقلاب اسلامی است.

مردانی ادامه داد: دشمنان می‌کوشند روزنه‌های پیشرفت ما از جمله در صنعت هسته‌ای را ببندند، اما با تدبیر حکیمانه رهبری به دستاوردهای بزرگی رسیدیم و امروز در حوزه پیشرفت و توسعه الهام‌بخش دیگر کشورهای اسلامی در جهان هستیم.

کد خبر 715738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.