گیتی‌پسند ۵ _ کراپ الوند ۲ / اختلاف گیتیزن‌ها با مس سونگون دو رقمی شد

تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفدهمین بازی رقابت‌های لیگ‌برتر در خانه از سد کراپ الوند گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و کراپ الوند ایرانیان قزوین عصر امروز _جمعه هشتم دی_ در چارچوب هفته هفدهم از فصل بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن پیروزی اصفهان در برابر یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت گیتی‌پسند بود که توانست به پیروزی دست پیدا کند.

تجلیل از پیشکسوتان فوتسال اصفهان که حسن شفیعی، حسن علیزاده، جعفر شفیعی و نوروز علیخانی هستند در حاشیه دیدار گیتی‌پسند و کراپ الوند یکی از اقداماتی بود که امروز انجام پذیرفت. همچنین باشگاه گیتی‌پسند در اقدامی فرهنگی و پسندیده، مراسم آغازین بازی مقابل کراپ الوند را با حضور تعدادی از هواداران مبتلا به سندروم‌داون انجام داد.

بازیکنان تیم فوتسال گیتی‌پسند را در بازی امروز باقر محمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، مهدی کریمی، محمدحسین درخشانی، مسعود یوسف، علیرضا رفیعی‌پور، کیانوش شیرپور، بهمن جعفری، سیدبهداد شیخ‌احمدی، مهدی مهدی‌خانی، حسین خدامی و بهزاد رسولی با هدایت محمد کشاورز تشکیل می‌دادند.

همچنین سعید مومنی، امیرحسین الوانی، منوچهر لطفی، محمد زارع، علی اکرمی، سهیل جامدی، مصطفی نعمت‌وند، محمد یقین‌لو، متئوس سوسا، لوان پری را ده‌لیما، سعید ممبینی و علی شیری بازیکنانی بودند که تیم کراپ الوند را در این بازی به‌سرمربی‌گری علیرضا افضل همراهی می‌کردند.

در دقایق ابتدایی این مسابقه درگیری روی نیکمت دو تیم گیتی‌پسند و کراپ الوند به‌وجود آمد که نه‌تنها باعث توقف بازی برای چند دقیقه و ایجاد تنش میان دو تیم شد بلکه تبعات آن کارت‌زرد برای محمد کشاورز سرمربی گیتی‌پسند و علیرضا افضل سرمربی کراپ الوند بود.

سرانجام پس از تنش‌های عجیبی که در بازی ایجاد شده بود، در دقیقه ۱۱ نیمه‌اول مهدی کریمی ستاره بی‌چون‌وچرای این فصل گیتی‌پسند با یک شوت پای‌چپ دیدنی قفل دروازه سعید مومنی را باز کرد تا میزبان به چیزی که در نیمه‌اول می‌خواست برسد و پس از آن بازهم گیتی‌پسندی‌ها به‌دنبال گل‌های بیشتری بودند که گلر کراپ مانع از این اتفاق شد.

این پایان کار نبود و در شرایطی که گیتی‌پسندی‌ها در زدن گل دوم در نیمه‌اول ناکام بودند، در اواخر بازی نوبت به شاگردان علیرضا افضل رسید که بازی را به تساوی بکشانند و بدین ترتیب با گل محمد زارعی تقابل حساس و پرحاشیه گیتی‌پسند و کراپ الوند در نیمه‌اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه‌دوم همه‌چیز به روالی که گیتیزن‌ها به‌دنبال آن بودند بازگشت و حملات پرفشار گیتی‌پسندی‌ها در دقیقه ۲۶ نتیجه داد و علیرضا رفیعی‌پور موفق شد گل دوم شاگردان محمد کشاورز را وارد دروازه سعید مومنی کند و دو دقیقه بعد هم محمدحسین درخشانی گل سوم را برای میزبان به‌ثمر رساند تا اختلاف دو تیم در بازی برای اولین‌بار به دو افزایش پیدا کند.

در فاصله پنج دقیقه تا پایان بازی، بازهم محمدحسین درخشانی برای گیتی‌پسندی‌ها گلزنی کرد تا علاوه‌بر دبل در این بازی حساس، خیال گیتیزن‌ها را از کسب پیروزی مقابل کراپ الوند قطعی کند. اما فقط چند ثانیه بعد علیرضا رفیعی‌پور روی غافلگیری شاگردان علیرضا افضل نتیجه را پنج بر یک کرد تا او هم در این مسابقه دبل کرده باشد.

پس از آن در شرایطی که فقط دو دقیقه تا پایان بازی زمان باقی‌مانده بود، حملات کراپ الوند برای جبران کردن حداقل یکی از گل‌های خورده جواب داد و لوان پری را ده‌لیما دروازه باقر محمدی را برای دومین‌مرتبه گشود تا نتیجه پنج بر دو شود و در نهایت با همین نتیجه و اختلاف سه‌گله، بازی خاتمه یافت.

بدین ترتیب باتوجه به پیروزی امروز تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل کراپ الوند و همچنین شکست دور از انتظار تیم فوتسال مس سونگون در برابر سن‌ایچ ساوه، شاگردان محمد کشاورز با ۴۹ امتیاز و اختلاف ۱۰ امتیازی نسبت به مس سونگون جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کردند.

کد خبر 715722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.