خون‌بهای حاج قاسم برچیده شدن بساط اسرائیل است

امام جمعه سمیرم گفت: به گفته مقام معظم رهبری بهای خون حاج قاسم ترور چند نفر از اسرائیل و آمریکا نیست؛ خون بهای حاج قاسم جمع شدن بساط اسرائیل از منطقه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز_ جمعه هشتم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: مقام معظم رهبری از جایگاه ویژه و والای زنان از روی اعتقاد خودشان تعریف کردند و نکاتی را فرمودند که جایگاه زن در اسلام همین است و مربوط به امروز نیست.

وی افزود: اگر ما از زنان سرزمین‌مان تعریف و تمجید می‌کنیم بالحق می‌گوئیم و خطاب رهبر بیشتر به آقایان بود که باید آن را آویزه گوش کرد تا جایگاه زن آن جایگاه خودش را پیدا کند و به تعالی برسد.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم که با شهادت رفیق دیرین ایشان عجین شد را هم باید تبریک گفت و هم تسلیت، تبریک به خاطر این‌که این عزیزان به مرحله‌ای می‌رسند که اباعبدالله سالار این قافله است و با عمری زحمت و تلاش و کوشش به جایگاهی رسیدند که وجود اباعبدالله این‌ها را به دامن بگیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: باید تسلیت گفت بابت از دست دادن بزرگانی که دیگر کسی نمی‌تواند جای آن‌ها را پر کند ولی خون این عزیزان پایمال نخواهد شد و در جواب افرادی که می‌پرسند خون حاج قاسم چه شد؟ باید بگوییم همین که بساط اسرائیل در منطقه در حال جمع شدن است جواب خون حاج قاسم است.

حجت‌الاسلام دیانی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرموند بهای خون حاج قاسم ترور چند نفر از اسرائیل و آمریکا نیست؛ این‌ها انگشت کوچک حاج قاسم نمی‌شوند و خون بهای حاج قاسم جمع شدن بساط اسرائیل از منطقه است.

وی عنوان کرد: با فرارسیدن سالگرد فتنه می‌خواهیم بگوییم ملاک حال فعل است؛ بن ملجم روزی جانش را فدای امام علی (ع) می‌کرد و یک روز با شمشیر فرق علی (ع) را شکافت.

امام جمعه سمیرم خاطرنشان کرد: بصیرت یعنی خواندن تاریخ، کسی که در صفین یار امیرالمؤمنین (ع) بود بر سینه امام حسین (ع) نشست و این یعنی بصیرت یعنی ما بفهمیم چه خبر است و گول تدین خودمان را نخوریم؛ خیلی‌ها ادعای انقلابی بودن، نماز خواندن و ایمان را داشتند ولی چهر نفاق دارند.

وی گفت: خداوند عنایت فرمود که نفاق نه با خون امیرالمؤمنین (ع) و اباعبدالله (ع) و… مشخص می‌شود بلکه با همین فتنه‌ها شناخته می‌شود و فتنه یعنی ما برای ظهور آماده می‌شویم که به گفته حاج قاسم تا شهید نباشی شهید نمی‌شوی یعنی قبل از ظهور امام زمان (عج) باید آماده باشیم در ظهور دیگر جای آماده شدن نیست.

کد خبر 715720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.