مردم شاکله اصلی نظام جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهند

امام‌جمعه شهرکرد گفت: مردم شاکله اصلی نظام جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهند زیرا همیشه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امروز- جمعه هشتم دی‌- در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: نهم دی‌ماه روزی تاریخی پر عبرت، و روز نمایش قدرت مردم، و جارو کردن فتنه و روز میثاق مردم با اسلام و ولایت بود.

وی ادامه داد: واقعه نهم دی نشان داد که مردم می‌توانند کارهای نشدنی را شدنی کنند، فتنه ۸۸ فتنه بزرگی بود که از ماه‌ها قبل دشمن برای آن برنامه‌ریزی کرده بود و هزینه‌های زیادی برای براندازی صرف کرده بود، اما مردم با حضور با شکوه خود فتنه را خنثی کردند.

امام‌جمعه شهرکرد تصریح کرد: مردم با بصیرت چهارمحال و بختیاری همیشه پیشگام بودند و در ایام فتنه ۸۸ زودتر از دیگر نقاط کشور یعنی ۸ دی ماه به میدان آمدند و اجتماع عظیمی را شکل دادند.

نکونام با بیان اینکه مردم شاکله اصلی نظام جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: مردم همیشه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه بودند بنابراین باید قدردان نعمت وجود مردم باشیم.


وی با اشاره به سالگرد آیت الله مصباح یزدی، گفت: در زمان حیات این عالم بزرگ عظمت معارف و ایمانی‌اش درک نشد و در حق وی جفا شد، تقوای الهی و ولایتمداری وی ذخایری است که باید همه از آن بهرمند شوند.

امام‌جمعه شهرکرد با اشاره به شهادت سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی، گفت: سید رضی یار و یاور حاج قاسم سلیمانی بود و مجاهدت‌های فروانی برای اسلام انجام داد، وی قاسم سلیمانی دوم بود.

نکونام با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: متأسفانه نگاه مرد سالاری و تبلیغات غرب در بعضی دوران‌ها موجب ظلم به زنان شد، امروز زنان کشور ایران اسلامی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری جهادی گونه است.

وی با بیان اینکه ۸۰ روز است که فلسطین مظلومانه و مقتدرانه در مقابل اسرائیل ایستادگی و مقاومت می‌کند، و به حول قوه الهی غزه و فلسطین پیروز این نبرد خواهند شد زیرا شاهد شکل گیری یک جبهه واحد مقاومت در منطقه هسیم و نیروهای حماس مقابل اسرائیل صف‌آرایی می‌کنند.

امام‌جمعه شهرکرد با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حماسه می‌آفرینند، افزود: وحدت در انتخابات پیش رو بسیار مهم است، مسؤلین برگزار کننده انتخابات باید به مردم اطمینان دهند که انتخابات کاملاً سالم برگزار می‌شود، و جریان‌های فعال و جوانان هوشمند و انقلابی در تبیین این انتخابات نقش آفرینی لازم را داشته باشند.

کد خبر 715715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.