سازمان‌های جهانی جرات محکومیت جنایت اسرائیل را ندارند

امام جمعه موقت رشت با اشاره به حجم گسترده کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: با وجود این کشتارهای بی رحمانه سازمان‌های جهانی جرات امضاء سند محکومیت جنایات اسرائیل را پیدا نکردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، حجت الاسلام صفر قربان‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با تبریک هشتم و نهم دی روز بصیرت و پیوند امت با ولایت اظهار کرد: مردم گیلان در هشتم دی‌ماه یک روز زودتر به میدان آمدند و بصیرت شان را نشان دادند، مردم این استان با هوشیاری فتنه‌های دشمنان را شناخته‌اند و راه شناخت را ادامه خواهند داد.

وی افزود: مردم گیلان در هر مقطعی که لازم باشد با هوشیاری و ولایت‌مداری به صحنه خواهند آمد و با ولایت فقیه تجدید پیمان می‌کنند، آنان این مسئله را بارها به اثبات رسانده‌اند.

امام جمعه موقت رشت خاطرنشان کرد: به تازگی مباحثی طرح می‌شود با این عنوان که گاهی مشارکت نکردن و رأی ندادن در انتخابات، نوعی رأی دادن است و این سخن خود آغازی بر فتنه‌ای دیگر است بنابراین مردم باید هوشیار باشند به دشمن فرصت فتنه‌انگیزی ندهند.

حجت‌الاسلام قربان‌پور تصریح کرد: مردم با هوشیاری و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند و گزینش افراد اصلح، شیطنت‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه قصه پر غصه بازار برنج همچنان برای کشور باقی است، افزود: نداشتن سود محصول برنج موجب فروش اراضی کشاورزی توسط برخی از افراد شده است که باید به این مسئله توجه شود.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به موضوع مطرح شده از سوی یک مسئول درباره چای سنواتی خاطر گفت: قصه پرغصه چای دبش کم بود، اکنون چای سنواتی هم مطرح می‌شود.

حجت‌الاسلام قربان‌پور همچنین با اشاره به سفرهای استانی مسئولان کشور در روزهای اخیر تصریح کرد: امیدواریم وعده‌های مسئولان در خصوص پروژه‌های عمرانی که ماه‌ها و سال‌ها در استان معطل مانده است، عملی شود تا رضایت‌مندی مردم افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه مساله اصلی در جهان اسلام موضوع فوری و مهم فلسطین و غزه است، افزود: مردم غزه و مقاومت آنان با وجود همه مشکلات و جنایات رژیم صهیونیستی، به نقطه عطف تاریخی تبدیل شده است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به حجم گسترده کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: با وجود این کشتارهای بی‌رحمانه سازمان‌های جهانی جرأت امضا سند محکومیت این جنایات را پیدا نکردند.

وی با بیان اینکه اسرائیل با همه جنایات‌ها در غزه نتوانست نتیجه‌ای به دست آورد و به اهداف خود برسد، خاطرنشان کرد: با مقاومت مردم غزه و همراهی سایر مردم به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیست خواهیم بود.

کد خبر 715714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.