انتقامی سخت از رژیم جعلی صهیونیستی خواهیم گرفت

امام جمعه شهرستان چادگان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید سید رضی موسوی گفت: از خون سردار رشید جهان اسلام، شهید سلیمانی و شهید سید رضی موسوی نخواهیم گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام سید محمود بنی‌جمالی ظهر امروز _جمعه هشتم دی_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چادگان اظهار کرد: از خون شهید سید رضی موسوی نخواهیم گذشت و همانگونه که انتقام خون حاج قاسم را گرفتیم، انتقام خون شهید موسوی را نیز خواهیم گرفت اما اینکه چگونه و در چه زمان و مکانی انتقام خواهیم گرفت را در هاله‌ای از ابهام می‌گذاریم.

وی ادامه داد: چنین مردان بزرگی لیاقت شهادت یافتند و به آرزوی خود رسیدند ولی اینکه چرا رژیم غاصب صهیونیستی دست به چنین کاری زده دلایلی دارد از جمله اینکه رژیم صهیونیستی در تور جبهه مقاومت اسیر شده و عرصه برایش تنگ شده است.

امام جمعه شهرستان چادگان افزود: امروز ملت‌ها بیدار شده‌اند و در مقابل دولت خود ایستادگی و تظاهرات می‌کنند؛ حمایت‌های بین‌المللی کم‌تر شده و کشورهای اروپایی و آمریکایی تحت فشار هستند.

حجت‌الاسلام بنی‌جمالی در ادامه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال این است که دامنه قدرتش را گسترش دهد و دیگر کشورها را هم درگیر کند تا حمایت بیشتری برای خود جلب کند.

وی اضافه کرد: این رژیم کودک کش اگر بخواهد در فضای غزه ادامه دهد، مجبور است تن به سازش دهد و تسلیم شود و این به معنی پایان حیات سیاسی دولت نتانیاهو است.

امام جمعه شهرستان چادگان گفت: او به دنبال این است که آتش جنگ را به سوریه، لبنان و جاهای دیگر بکشاند و به زعم باطل خود ایران را وارد عمل متقابل و هیجانی کند، این خیالی باطل است و نمی‌داند ایران چقدر حکیمانه و مدبرانه فضای موجود را مدیریت می‌کند.

حجت‌الاسلام بنی‌جمالی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی نتوانست به اهداف مهم خود در فلسطین دست یابد و فقط آمار کشته‌ها را بالا می‌برد، چون جبهه مقاومت منظم، منسجم و با یک مدیریت واحد عمل می‌کند.

وی افزود: جبهه مقاومت امروزه به یمن، عراق، سوریه و لبنان گسترش یافته و قائم به فرد نیست و اینها به زعم خودشان با ترور یک سردار، جبهه مقاومت را ازبین می‌برند در حالی که از این قبیل مردان بزرگ زیاد هستند که بتوانند خواب را برای آنان حرام کنند.

امام جمعه شهرستان چادگان در ادامه افزود: جزایر سه‌گانه خلیج فارس و امنیت ملی کشورمان خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و این از مسلمات تاریخی ما است و گفت‌وگو در آن معنا ندارد.

حجت‌الاسلام بنی‌جمالی ادامه داد: در گرایش سیاست خارجی ما به شرق و روابط با روسیه و چین، دو نگاه خوش‌بینانه و بدبینانه افراط و تفریطی وجود دارد که هر دو غلط است. در مناسبات سیاسی تمام کشورها دو نوع رابطه بلند مدت و راهبردی و کوتاه مدت و تاکتیکی وجود دارد.

وی اضافه کرد: کمتر کشورهایی را می‌توان یافت که اهداف مشترک و در هم تنیده‌ای داشته باشند و ائتلاف راهبردی ببینند. روابط بیشتر کوتاه مدت و تاکتیکی است مثل ایران و روسیه که دشمن مشترک و اختلافات زیادی دارند و بر اساس دشمن مشترک روابطی را پیگیری کردند و در این روابط منافع ملی مدنظر ما است‌.

امام جمعه شهرستان چادگان با اشاره به حماسه مردمی ۹ دی گفت: این روز جز ایام الله و روز میثاق ملت با امام امت است و مردم در این روز حماسه آفریدند و فتنه گران را به زباله دان تاریخ فرستادند.

کد خبر 715711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.