مکتب حاج قاسم جهانی است

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب جهانی است و سبب هراس و وحشت دشمنان اسلام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در آئین نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع این شهر با اشاره به سالگرد شهادت قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی شخصیتی برجسته و جهانی و محبوب قلوب مسلمانان و آزادی خواهان جهان است و مکتب فراگیر وی امروزه برای دشمنان بسیار خطرناک‌تر از خود شهید شده است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در دامان امام و انقلاب رشد پیدا کرد و مطیع محض ولایت فقیه بود، یادآور شد: امروزه مکتب حاج قاسم تنها به داخل کشور محدود نبوده و به همه کشورهای جهان و حتی قلب اروپا نفوذ پیدا کرده است.

امام جمعه موقت کرمانشاه سردار شهید سلیمانی را نماد بارز غیرت، استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم دانست و افزود: امروز وظیفه همگان جهاد تبیین و تداوم راه و مکتب حاج قاسم در اقصی نقاط جهان است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه با یادآوری نهم دی سال ۱۳۸۸ اظهار کرد: این حماسه بزرگ و فراموش نشدنی که برای دفاع از نظام، انقلاب و ولایت شکل گرفت برای همیشه در تاریخ کشور و اذهان ملت ایران ماندگار و جاودانه خواهد ماند.

حجت الاسلام فاطمی نسب از بصیرت به عنوان یکی از خصوصیات بارز ملت ایران یاد کرد و گفت: مردم مؤمن ایران در طول تاریخ انقلاب بارهای بار امتحان خود را پس داده‌اند که یکی از این موارد حماسه نهم دی بود و نشان داد هر جا فتنه‌ای صورت گیرد، مردم سربلند از آن بیرون می‌آیند.

وی ادامه داد: دشمن در نهم دی تمام تلاش خود را به کار بست تا قطار نظام و انقلاب را با توطئه و دسیسه‌های مختلف از مسیر خود خارج کند، اما ملت امام حسینی ایران وقتی متوجه شدند که دشمن با بهانه قرار دادن تقلب در انتخابات، اصل نظام را نشانه رفته است به صورت میلیونی به خیابان‌ها آمده و این فتنه را خاموش کردند.

امام جمعه موقت کرمانشاه همچنین یکی از مهمترین وظایف جامعه دانشگاهی و حوزوی را در راستای جهاد تبیین، یادآوری تاریخ‌هایی از این دست عنوان کرد و گفت: دشمن می‌خواهد با به فراموشی سپرده شدن فتنه در اذهان مردم به اهداف شوم خود علیه نظام و انقلاب همچنان ادامه دهد و رجال سیاسی و صاحب نظران باید با تشریح ابعاد این فتنه برای مردم، نگذارند که حماسه مردمی از اذهان پاک شود.

وی با تاکید بر ضرورت در اوج بصیرت بودن ملت ایران افزود: اگر ملتی بصیر و هوشیار باشد هیچگاه دشمن قادر نخواهد بود بر آنها پیروز شود و این مهم را مردم در روز ۹ دی با اعلام وفاداری به ولایت فقیه، نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب به اثبات رساندند.

کد خبر 715694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.