عباس راکی پرحاشیه‌ترین داور هفته / از تصمیم بحث‌برانگیز در زمین تا اضافه‌وزن عجیب!

اعلام نکردن یک پنالتی به‌سود سپاهان از دیدگاه اعضای این تیم و فرم بدنی سوال‌برانگیز، ماجراهایی است که عباس راکی را در صدر داوران پرحاشیه هفته لیگ برتر فوتبال قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب دیداری معوقه از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل بیست‌وسوم، روز گذشته _پنجشنبه هفتم دی_ از ساعت ۱۵:۰۰ تیم‌های گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر یک گل‌گهری‌ها به پایان رسید.

یک صحنه جنجالی مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه گل‌گهر اتفاق افتاد و برای دقایقی اعتراض شدید بازیکنان سپاهان را به همراه داشت چرا که آن‌ها معتقد بودند داور مسابقه باید نقطه پنالتی را به‌سود سپاهانی‌ها اعلام کند.

در آن صحنه میلاد زکی‌پور با حرکت تکنیکی به عمق خط دفاعی گل‌گهر نفوذ کرد و پاس کات‌بک وی با دخالت مدافعان گل‌گهر ارتفاع گرفت و روی سر علی احمدی قرار گرفت که بازی خطرناک مدافع گل‌گهر این بازیکن را سرنگون کرد، در تصاویر تلوزیونی طوری به‌نظر می‌رسد که مدافع گل‌گهر مرتکب خطا شده و با بی‌احتیاطی بازیکن سپاهان را سرنگون می‌کند.

عباس راکی داور مسابقه در این صحنه اعتقاد داشت که پنالتی صورت نگرفته و نقطه کرنر را نشان داد و اعتراض بازیکنان سپاهان هم فایده‌ای نداشت و تصمیم او و کمک‌هایش تغییری نکرد.

همچنین دیگر نکته مهم و پررنگ در جریان این مسابقه فرم بدنی عجیب عباس راکی داور مسابقه بود که می‌توان گفت برای تمام بینندگان و تماشاگران سوالاتی را به‌وجود آورده بود. عباس راکی داور لیگ برتری فوتبال کشورمان، پیش از این نیز به‌خاطر فرم بدنی‌اش مورد انتقاد قرار گرفته و در بازی‌های قبلی نیز، تأثیر این موضوع بر سرعت حرکتی وی مشخص شده بود.

عباس راکی پرحاشیه‌ترین داور هفته / از تصمیم بحث‌برانگیز در زمین تا اضافه‌وزن عجیب!

کد خبر 715681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.