پیگیری مسابقات گروهی بسکتبال NBA با صدرنشینی بوستون و مینه‌سوتا

بازی‌های دور گروهی بسکتبال NBA در کنفرانس شرق و غرب پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در ادامه رقابت‌های دور گروهی بسکتبال NBA، تیم اوکلهاما ساندر رده دومی کنفرانس‌غرب با نتیجه ۱۲۹ بر ۱۲۰ نیویورک‌نیکس را شکست داد و به بیستمین برد فصل خود دست یافت. در این دیدار جیلن ویلیامز و شای الکساندر دو بازیکن اوکلهاما هرکدام با کسب ۳۶ امتیاز نقش بسزایی در برد تیم خود داشتند.

در دیگر دیدار میلواکی‌باکس که در جایگاه دوم جدول کنفرانس شرق قرار دارد با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۲۲ بروکلین‌نتس را شکست داد و بیست‌وسومین برد فصل خود را جشن گرفت. در این دیدار یانیس آنتتوکومپو فوروارد سرشناس میلواکی با کسب ۳۲ امتیاز، ۱۰ ریباند و هشت پاس منجر به امتیاز ستاره میدان بود.

همچنین فیلادلفیا سونی سیکسرز تیم رده سومی کنفرانس‌شرق با نتیجه ۱۱۲ بر ۹۲ اورلاندو مجیک را مغلوب کرد؛ در این بازی فرانس واگنر از اورلاندو با کسب ۲۴ امتیاز بهترین بازیکن میدان بود اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

نتایج سایر دیدارهای امروز به‌شرح زیر است:

واشنگتن ویزاردز ۱۰۲ - ۱۳۲ تورنتو رپترز

هیوستون راکتس ۱۱۳ - ۱۲۹ فنیکس سانز

دالاس ماوریکس ۱۱۰ - ۱۱۳ کلیولند کاوالیرز

این دیدارها بامداد فردا با یرگزاری هشت دیدار ادامه خواهد یافت. در جدول رده‌بندی کلی این رقابت‌ها بوستون‌سلتیکس، میلواکی‌باکس و فیلادلفیا از کنفرانس شرق و مینه‌سوتا تیمبرولوز، دنور و اوکلاهاما ساندر از کنفرانس‌غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

کد خبر 715677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.