ضرورت بازگشایی معابر کولبری در راستای تامین امرار معاش مردم

امام جمعه سنندج بازگشایی معابر کولبری را در راستای کمک به امرار معاش مردم امری لازم دانست و گفت: همه علمای دین اتفاق نظر دارند که قاچاق ضد توسعه، آبادانی و پیشرفت کشور است که در راستای جلوگیری از این پدیده شوم و کمک به اقتصاد مرزنشینان، ضروری است معابر مرزی کولبری بازگشایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز _جمعه هشتم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: دشمنان هیچوقت دست از نقشه‌های شوم خود برنمی‌دارند و همواره درصدد این هستند که کشورهای مسلمان را نا امن نشان داده و بین آنها اختلاف ایجاد کنند.

وی افزود: آلوده کردن جوانان به مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان است که باید جوانان ما بسیار در این زمینه هوشیار باشند.

امام جمعه سنندج ادامه داد: باید دولت برای اشتغال جوانان، مسکن، رونق اقتصاد، حمایت از تولید، رسیدگی به مناطق محروم و جلوگیری از گرایش جوانان به سمت مصرف مواد مخدر برنامه داشته و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

ماموستا رستمی یکی دیگر توطئه‌های دشمنان علیه ملت‌های مسلمان را فضای مجازی دانست و گفت: دشمنان از طریق فضای مجازی سعی می‌کنند به کشورهای مسلمان لطمه وارد کنند که ما باید وحدت و یکدلی خود را در این زمینه حفظ کنیم.

وی به گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی نیز پرداخت و گفت: ملت ایران با آگاهی، هوشیاری و بصیرت خود در این روز دشمنان را ناکام گذاشتند که باید دولت نیز برای عمران و آبادانی کشور تمام همت خود را به کار گیرد.

امام جمعه سنندج در ادامه بازگشایی معابر کولبری را در راستای کمک به امرار معاش مردم امری لازم دانست و افزود: همه علمای دین اتفاق نظر دارند که قاچاق ضد توسعه، آبادانی و پیشرفت کشور است که در راستای جلوگیری از این پدیده شوم و کمک به اقتصاد مرزنشینان، ضروری است معابر مرزی کولبری بازگشایی شود.

ماموستا رستمی به حوادث سرزمین فلسطین نیز گریزی زد و خاطرنشان کرد: تاکنون در غزه ۵۴ هزار نفر مجروح و ۲۱ هزار نفر شهید شده‌اند که سکوت کشورهای مدافع حقوق بشر در این مورد محکوم است.

کد خبر 715669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.