اجرای برنامه «بازخوانی فتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی» در چهار محال و بختیاری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت نهم دی‌ماه ویژه برنامه‌ای با محوریت «بازخوانی فتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی» برگزار خواهد شد.

موسی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز بصیرت و نهم دی‌ماه، اظهار کرد: نهم دی ماه سالروز حضور چشم گیر و قابل تحسین ملت عزیز ایران در برابر فتنه‌های هشت ماهه دشمنان است که توانستند تمام اقدامات رسانه‌های غربی، دستگاه‌های جاسوسی و دسیسه‌های آمریکایی و صهیونیستی را نقش بر آب کنند.

وی با بیان اینکه سال ۸۸ برخی خواص دچار انحراف شدند و مسیر خود را تغییر دادند، افزود: دسیسه‌های دشمن از سال ۷۸ طراحی شده بود و در فتنه ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات اجرا شد، اما ملت ایران با سربلندی فتنه را خنثی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهار محال و بختیاری با بیان اینکه فتنه ۸۸ تا جایی ادامه یافت که در نهایت مقام معظم رهبری وارد میدان شد و با سخنرانی‌های متداول و خردمندانه خود آرامش و امنیت جامعه را گوش زد کرد، اضافه کرد: با عنایت و کمک حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، جمهوری اسلامی ایران توانست تمام فتنه‌های شرورانه دشمن را از بین ببرد.


انصاری اضافه کرد: بصیرت مردم به خصوص جوانان بسیار مهم است تا جایی که می‌تواند کشور را از بحران‌ها و فتنه‌ها مصون و حفظ کند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بصیرت در استان چهار محال و بختیاری، گفت: به مناسبت نهم دی‌ماه با عنوان آغاز هفته بصیرت در سطح استان برنامه‌هایی در قالب نشست‌ها و محافل در دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اداری برگزار خواهد شد، همچنین ویژه برناه‌ای در مرکز استان ساعت ۱۰ صبح با محوریت «بازخوانی فتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی» برگزار خواهد شد.

کد خبر 715658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.