طوفان الاقصی عکس العمل در برابر ۷۵ سال جنایت رژیم صهیونیستی است

نماینده ادوار مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی عکس العمل در برابر ۷۵ سال جنایت رژیم صهیونیستی است و مطمئناً در آینده نزدیک بیت المقدس آزاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک شامگاه _پنجشنبه هفتم دی _ در کنگره بین المللی شهدای عملیات طوفان الاقصی در مصلی بزرگ حضرت ولی عصر (عج) با بیان اینکه به زودی پیروزی مردم فلسطین را شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: مقاومت، استقامت و صبر فرهنگ غنی قرآن و اسلام است و حضرت علی (ع) در خطبه ۱۷۶ می‌فرمایند، مردان مؤمن و مجاهدین راه حق شخصیت‌ها و کسانی هستند که این انسان‌ها به‌جای شعار عمل می‌کنند و آینده امیدوار و پیروزی را می‌بینند.

وی افزود: برای رسیده به قله‌های پیروزی باید استقامت کرد و از فرنگ مقاومت برخوردار بود و در این مسیر باید صبر و شکیبایی داشت. نماینده ادوار مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجاهدان مقاومت لبنان، فلسطین، یمن، سوریه و انسان‌های آزاده در جهان در مقابل استکبار جهانی با این سیاست نهج‌البلاغه و قرآن به موفقت دست پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه امام خمینی (ره) فرمودن نه شرقی، نه غربی و دو قطب جهان را برهم زد عملیات طوفان الاقصی جابجایی قدرت در جهان را رقم زد و نشان داد قوی‌ترین قطب در جهان اسلام ناب محمدی است، که نتیجه آن تضاد و تقابل بین رشد بصیرت و بیداری ملت‌ها در جهان با سران حامی رژیم غاصب اسرائیل از جمله آمریکا، انگلیس و… است.

سالک اضافه کرد: عملیات طوفان الاقصی و فرزندان مقاومت در فلسطین وجدان جهانی را همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بیدار و کسانی که دم از حقوق بشر می‌زدند را رسوا کرد. وی عنوان کرد: اسرائیل بیش از هفت هزار رسانه گروهی در اختیار دارد اما امپراطوری رسانه جهانی در عملیات طوفان الاقصی محو قدرت نمایی خداوند متعال شده و این عملیات در سطح جهان اطلاع رسانی شد و کسانی که دم از حقوق بشر دروغین می‌زدند سکوت کردند اما در مقابل آن وجدان‌های انسانی آزاده بیدار شد و کنگره آمریکا در مقابل آمریکا ایستادگی می‌شود.

نماینده ادوار مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: فرزندان غیور فلسطین، سوریه، یمن، لبنان، عراق و… با قدرت در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند تا آمریکا، انگلیس و… در مقابل قطب اسلام تسلیم شوند و این مهم وعده‌ای است که خداوند متعال در قرآن کریم و امام خمینی (ره) در دکترین نهضتی خود در ۱۰ اصل بیان کرده‌اند.

وی تصریح کرد: برخی بیان می‌کنند چنانچه طوفان الاقصی شکل نمی‌گرفت این کشتار و خرابی‌ها به وجود نمی‌آمد اما در پاسخ این افراد باید گفت از سال ۱۹۴۸ و قبل از آن ۷۵ سال است اسرائیل غاصب در منطقه بیت‌المقدس دست به جنایت‌های مختلف زده و زنان و کودکان بی‌پناه را به خاک و خون می‌کشند و امروز بیش از هشت هزار انسان بی‌گناه زیر آوار مانده‌اند.

سالک ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی عکس‌العمل در برابر ۷۵ سال جنایت رژیم صهیونیستی است و مطمئناً در آینده نزدیک بیت‌المقدس آزاد خواهد شد.

کد خبر 715607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.