افزایش تعامل مدیریت شهری اصفهان و سازمان بازرسی/ کارهای ضروری محلات با سرعت انجام شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی این کلان‌شهر را تشریح کرد.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: بخش مهمی از جلسه این هفته، نشست و هم‌اندیشی با حضور «حمید شاه‌محمدی» رئیس منطقه شش سازمان بازرسی کشور و بازرس کل استان اصفهان بود.

وی با بیان اینکه «شاه‌محمدی» به‌تازگی مسئولیت ریاست منطقه شش بازرسی کشور را قبول کرده است، افزود: در گذشته دیداری با این مسئول داشتیم و نیاز بود مجموعه مدیریت شهری نیز نشست تبادل نظری با «شاه‌محمدی» داشته باشد که از همراهی‌های وی قدردانی می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: بازرسی کل کشور یک دستگاه نظارتی است که دامنه نظارت آن روی تمام دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری است و اطلاع از آنچه که در مجموعه مدیریت شهری می‌گذرد، همچنین چالش و مشکلات موجود و بعضی از ترک فعل‌هایی است که تبعات آن همچون آلودگی هوا برای شهروندان است.

نورصالحی خاطرنشان کرد: آلودگی هوا، خشکی زاینده‌رود، حمل‌ونقل بین شهری، کمبود ناوگان حمل‌ونقل و مشکلات حوزه ساخت‌وساز از جمله مواردی است که مورد توجه سازمان بازرسی است.

وی گفت: سازمان بازرسی درصدد اصلاح فرایندها و بهبود کارایی‌ها است که امیدواریم با افزایش تعامل و گفت‌وگو با این سازمان به اهداف مدنظر دست پیدا کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: اینکه مدیریت شهری به‌عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی استان از رویکردها و دیدگاه‌های دستگاه نظارتی که به‌طور حتم پیگیر بهبود فرایندها و کارایی‌ها است، موارد را پیگیری می‌کند، اقدامی است که در گذشته انجام شده و با مدیریت جدید نیز این موضوع را خواهیم داشت.

وی در خصوص بررسی روند پیشرفت پروژه‌های محله‌محور گفت: پیشرفت این پروژه‌ها و نیاز آن‌ها برای فعال و پر اثر نگه‌داشتن برای سال ۱۴۰۳ نیز در جلسه اخیر کمیسیون تلفیق مواردی مطرح و بررسی شد، همچنین شورای ششم تاکید دارد که کارهای ضروری محلات باید با سرعت انجام شود، بنابراین روند پیشرفت‌ها بررسی شد، البته تسریع در این روند برای سال آینده مورد توجه است.

نورصالحی اظهار کرد: گزارش شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری که بخشی از وظایف شهرداری را در حوزه مسئولیتی خود را انجام می‌دهند نیز در جلسه این هفته ارائه شد.

کد خبر 715565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.