مهم‌ترین ویژگی‌های استاد پرورش در پیام رهبر انقلاب جلوه‌گری کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه مهم‌ترین ویژگی‌های استاد پرورش در پیام متعالی و پرمغز رهبر معظم انقلاب جلوه‌گری می‌کرد، گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها استاد این بود که بر دل‌ها حکومت می‌کرد و بیانش باعث می‌شد افراد جذب مرام دینی و اخلاقی‌شان شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا ابراهیمی شامگاه پنجشنبه _هفتم دی_ در مراسم دهمین سالگرد ارتحال استاد سید علی‌اکبر پرورش اظهار کرد: استاد پرورش مبدع آموزش و پرورش تربیت‌محور در کنار دو شخصیت مبارز یعنی شهیدان رجایی و باهنر بود.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین ویژگی‌های استاد پرورش در پیام متعالی و پرمغز رهبر معظم انقلاب جلوه‌گری می‌کرد، افزود: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها استاد این بود که بر دل‌ها حکومت می‌کرد و بیان ایشان باعث می‌شد افراد جذب مرام دینی و اخلاقی‌شان شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: استاد پرورش سیاستمدار صادق و برنامه‌ریز بود و نکته دیگر در شخصیت این استاد آن بود که خود را وقف اسلام عزیز و انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی کرده و در برابر ناملایمات صبور بود تا به اسلام و خلوصش ضربه‌ای وارد نشود.

ابراهیمی بیان کرد: ساده‌زیستی و آینده‌نگری از دیگر ویژگی‌های استاد پرورش بود و امید است از روش و منش این استاد الگوبرداری کنیم تا راه و روش او را ترویج دهیم، اما نیاز است ابعاد بیشتری از زندگی این استاد بیان شود.

کد خبر 715563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.